- Home
- Cultură-Media
- SAN FRANCISCO, (27.08.2013, 17:32)
- Ana Obretin
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Facebook a folosit datele a 150 de milioane de utilizatori în scopuri publicitare. Ce sumă va trebui să plătească compania
Un judecător american a aprobat, luni, un acord potrivit căruia Facebook va trebui să plătească 20 de milioane de dolari pentru că a utilizat menţiunea "Îmi place", nume şi profiluri ale utilizatorilor cu scopuri publicitare.
734 afișări
Facebook a folosit datele a 150 de milioane de utilizatori în scopuri publicitare. Ce sumă va trebui să plătească compania (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)
Suma va fi repartizată unor grupuri care luptă pentru protejarea vieţii private pe internet, avocaţi şi utilizatorii Facebook care au depus o plângere colectivă.
Judecătorul Richard Seebord, din San Francisco, a considerat că suma propusă, o parte din miliardele de dolari cerute de reclamanţi, este totuşi corectă, având în vedere că va fi dificil pentru aceştia să dovedească faptul că au suferit pierderi financiare şi că menţiunile lor "Îmi place" nu înseamnă neapărat că au sprijinit publicitatea.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Potrivit judecătorului, Facebook a utilizat menţiunea "Îmi place", nume şi profiluri de utilizatori în scopuri publicitare, fără a le cere permisiunea.
Aproximativ 150 de milioane de utilizatori sunt vizaţi, însă, potrivit judecătorului, puţini dintre aceştia au depus plângere, deci suma de 20 de milioane de dolari este suficientă pentru a rezolva acest dosar pe cale amiabilă.
Acordul prevede şi ca Facebook să-şi modifice regulamentul de funcţionare şi să ofere mai mult control utilizatorilor în ceea ce priveşte exploatarea potenţială a datelor personale în ceea ce priveşte publicitatea.
Plângerea a fost depusă la începutul anului 2011, după ce Facebook a lansat programul de publicitate "Sponsored Stories".
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe