Magic TV şi Rock TV, două noi televiziuni muzicale, vor începe să emită în următoarea perioadă

Televiziunile muzicale Magic TV şi Rock TV – "platforme de exprimare şi promovare a artiştilor români" – licenţe obţinute de societatea Kiss TV Music SRL în 12 ianuarie, se vor lansa oficial în curând, având în vedere că CNA a acordat joi, 4 august, deciziile de autorizare a studiourilor.

28792 afișări
Imaginea articolului Magic TV şi Rock TV, două noi televiziuni muzicale, vor începe să emită în următoarea perioadă

Magic TV şi Rock TV, două noi televiziuni muzicale, vor începe să emită în următoarea perioadă

Magic TV şi Rock TV vor avea un format tematic-muzical, vor emite la nivel naţional şi vor reprezenta varianta TV a radiourilor (Magic FM şi Rock FM). De asemenea, potrivit documentelor CNA, vor emite şi în sistem high definition (HD) fiind retransmise de UPC, Ines Group şi Orange.

Grupul media Antenna din Grecia a primit la începutul acestui an aprobarea Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) să se extindă în România şi să înfiinţeze două noi televiziuni, Magic TV şi Rock TV, care ar urma să reprezinte un spaţiu de promovare a artiştilor români.

Pentru lansarea Magic TV şi Rock TV, societatea Kiss TV Music SRL – care este controlată de grupul media Antenna din Grecia – a solicitat CNA două licenţe audiovizuale prin reţele de comunicaţii electronice (prin cablu), în şedinţa din 12 ianuarie.

Proiectul a fost atunci prezentat de echipa care se va ocupa de lansarea Magic TV şi Rock TV – Liana Stanciu, Cristian Hrubaru, Romeo Repta şi Daniel Klinger – care este comună cu cea care se ocupă deja de celelalte branduri pe care grupul Antenna din Grecia le deţine în România, respectiv Kiss TV, Kiss FM, Rock FM, Magic FM şi One FM.

Potrivit discuţiilor din 12 ianuarie, investiţia iniţială în echipamentele necesare pentru lansarea Magic TV şi Rock TV a fost estimată la 30.000 de euro, iar cele două televiziuni urmează să se finanţeze din publicitate.

Pentru distribuţia Magic TV şi Rock TV, reprezentanţii televiziunilor erau în ianuarie în discuţii cu RCS&RDS, Telekom, UPC, Orange şi Ines Group.

Romeo Repta (directorul de reţea al staţiilor deţinute în România de grupul Antenna din Grecia) a declarat la momentul solicitării licenţelor că televiziunile Rock TV şi Magic TV vor reprezenta o "transpunere în vizual" a celor două radiouri: "Este un vis al nostru mai vechi de a transpune în vizual cele două canale Magic FM şi Rock FM, vis care urmează să se fructifice cu ajutorul dumneavoastră. Este prea târziu faţă de evoluţia audiovizuală a omenirii, dar cu siguranţă este un business care va aduce mai multă notorietate şi posturilor noastre de radio şi va fi un spaţiu de promovare a artiştilor români. Artiştii români vor avea o platformă de exprimare".

"Nu inventăm roata, vrem să replicăm succesul pe care îl avem cu televiziunea Kiss TV, care este de fapt o formulă vizuală a postului de radio Kiss FM. Nu vom revoluţiona televiziunea cu aceste două canale, dar suntem siguri că vom veni cu două canale pe placul celor care consumă muzică de acest fel şi care nu găsesc acum pe piaţa media astfel de canale", a spus, la rândul său, Daniel Klinger, directorul tehnic al staţiilor deţiute în audiovizualul românesc de grupul Antenna din Grecia.

Pe de altă parte, Liana Stanciu şi Cristian Hrubaru, care se ocupă de identitatea posturilor de radio Magic FM şi Rock FM, se vor ocupa şi de cele două televiziuni, potrivit declaraţiilor din 12 ianuarie.

Lansarea Magic TV este "încă o provocare în cariera mea", a spus atunci Liana Stanciu. În acelaşi timp, Cristian Hrubaru a spus că Rock TV îşi propune să aducă rockul "acolo unde îi este locul", respectiv "în atenţia oamenilor".

Antenna Group, care este controlat de familia Kyriakou din Grecia, a intrat pe piaţa audiovizualului din România la sfârşitul anului 2013. Astfel, grupul german de media ProSiebenSat.1 a anunţat pe 23 decembrie 2013 că a vândut televiziunea Kiss TV şi radiourile Kiss FM, Magic FM, One FM şi Rock FM companiei Antenna Group din Grecia.

Valoarea tranzacţiei nu a fost făcută publică, însă achiziţia acestor operaţiuni face parte din strategia Antenna Group de intrare şi de dezvoltare pe noi pieţe din sud-estul Europei, după cum a declarat la momentul respectiv Theo Kyriakou, CEO al Antenna Group, citat de broadbandtvnews.com.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici