Mâncare, cadouri şi divertisment - ce caută românii pe internet înainte de sărbători

Românii caută online variantele cele mai bune pentru meniurile pe care le vor servi de sărbători, cadourile pe care le vor oferi celor dragi, prognoza meteo, precum şi modalităţi de a se distra la final de an, potrivit căutărilor realizate pe site-urile monitorizate de trafic.ro.

497 afișări
Imaginea articolului Mâncare, cadouri şi divertisment - ce caută românii pe internet înainte de sărbători

Mâncare, cadouri şi divertisment - ce caută românii pe internet înainte de sărbători (Imagine: Victor Ciupuliga/Mediafax Foto)

Pe lângă aceste informaţii, pe majoritatea site-urilor monitorizate de trafic.ro, internauţii au efectuat diverse căutări adaptate sărbătorilor de iarnă: citate celebre, despre iubire sau despre prietenie, şi proverbe, poze cu Moş Crăciun, colinde şi versuri de colinde, poezii, peisaje de iarnă şi urări.

Pe site-urile pentru femei, reprezentantele sexului frumos au vrut cel mai mult să vadă ce le spun astrele, după care au căutat urări pentru Crăciun, au aruncat un ochi pe programul TV, apoi au consultat tarotul. Ele au fost interesate şi de semnificaţia numelui pe care îl poartă, au analizat apoi cele mai bune poziţii pentru a face dragoste, dar şi tendinţele în materie de modele de unghii sau de verighete. De asemenea, femeile au manifestat interes şi pentru felicitări, teste de dragoste şi ţinute, inclusiv rochii de seara sau mireasă ori tunsori care vor fi la modă anul viitor.

Pe lista preparatelor cu şansele cele mai mari de a se afla pe mesele românilor de Crăciun, conform căutărilor realizate pe site-urile de femei monitorizate de trafic.ro, se află prăjiturile: clătitele, cozonacul, prăjiturile de casă, gogoşile, torturile şi checul. Acestora li se adaugă aperitivele festive, dar şi ciocolata de casă, salamul de biscuiţi, prăjitura sau tortul cu mere, ciorbele de perişoare sau de burtă, toba de casă, varza calită, musacaua de cartofi, tiramisu, cârnaţii de casă, sarmalele şi salatele, aşa cum arată căutările efectuate pe site-urile de lifestyle. La meniul de sărbători se mai adaugă, potrivit căutarilor de pe site-urile cu tematică diversă, crema de zahăr ars şi jocurile cu mâncare.

Filmele par a fi modalitatea perfectă de petrecere a timpului liber de sărbători, după cum arată căutările efectate site-urile de artă şi cultură monitorizate de trafic.ro, peliculele gratuite şi cele online - "filme bune", "erotice" şi "horror", indiene, comedii sau poveşti de dragoste - fiind la mare căutare, deşi nici programele TV nu sunt neglijate.

La sfârşit de an, pe site-urile de prietenii/matrimoniale, interesul cel mai mare a fost manifestat în materie de sentimente, posibilităţi de îmbunătăţire a vieţii sentimentale, mesaje de dragoste şi plăcere. Desigur, o parte a celor care au efectuat căutări pe aceste site-uri şi-a manifestat interesul şi pentru filme, site-uri şi clipuri porno, chat online şi filme cu sex.

Pe site-urile de căutări şi portaluri, jocurile au fost în top în apropierea finalului de an, internauţii manifestându-şi interesul şi faţă de TV, teste psihologice, interpretarea viselor sau bancuri cu Bulă.

Concomitent, pentru pasionaţii de ştiinţă şi tehnologie, sărbătorile de iarnă reprezintă un moment în care noile gadgeturi fac cu ochiul, cele mai atractive fiind diversele modele de telefoanele mobile Nokia, Samsung, iPhone ori Blackberry.

În materie de divertisment, jocurile online, mai ales gratuite, au captat cel mai mare interes, fiind urmate de filmele online gratuite, horoscopul amoros sau zilnic. Jocurile, desenele animate, colindele, desenele şi poeziile de Craciun au fost cele mai căutate şi pe site-urile din secţiunea Familie /Copii.

În ceea ce priveşte site-uri din categoria Afaceri/Comerţ, călătoriile cu trenul şi orarul lor au atras cele mai multe căutări, urmate de supermarketuri, anunţuri din diverse domenii, poliţe de asigurări sau cursul valutar. De interes pentru vizitatorii acestor site-uri au fost şi posibile cadouri precum parfumurile originale, hainele, felicitările de Crăciun sau mobilierul de bucătărie, urmate de matrimoniale şi urări de Anul Nou.

Şi autovehiculele sau componentele lor sunt atractive înainte de sărbători, cele mai căutate pe site-urile Auto/Moto fiind bikeshop-urile, anvelopele de iarnă, jocurile cu maşini, piesele auto şi maşinile second hand.

Loteria, jocurile de bingo şi pronosticurile sportive au atras şi ele atenţia multora, în timp ce internauţii interesaţi de calculatoare şi internet au căutat subtitrări noi, tutoriale video, programe de descărcare de conţinut, jocuri ori diverse gadgeturi.

Cadourile de Crăciun, în special cele personalizate, lenjeria intimă sau telefoanele mobile au fost cele mai căutate pe site-urile de comerţ electronic, urmate de decoraţiunile de Crăciun, cadourile haioase, parfumuri, bijuterii de argint, ornamente sau costume de carnaval ori Crăciuniţă, dar şi de sex shop-uri.

În ceea ce priveşte turismul şi călătoriile, starea vremii a reprezentat cea mai de interes preocupare românilor în decembrie, aceste date fiind necesare planificării vacanţelor de final de an. Alături de meteo, internauţii au vrut să afle informaţii despre mersul trenurilor, ofertele de Revelion ori hărţi ale Europei, Italiei sau Spaniei. Hărţile online ale diverselor oraşe din România au înregistrat şi ele un număr mare de accesări, la fel ca şi ofertele agenţiilor de turism şi oportunităţile de cazare în diverse staţiuni, cum ar fi BăileFelix.

Trafic.ro este un serviciu specializat în monitorizarea în timp real a audienţei online, care operează pe piaţa din România din septembrie 2000. Trafic.ro oferă servicii relevante unui număr de circa 40.000 de site-uri româneşti, precum şi o imagine de ansamblu a pieţei autohtone. Trafic.ro dispune de o infrastructură hardware & software de ultimă generaţie, punând la dispoziţia partenerilor şi clienţilor săi date concrete privind modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile, ajutându-i să îşi optimizeze prezenţa online.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici