- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (01.02.2011, 11:54)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ministerul Dezvoltării vrea să promoveze brandul turistic pe canale TV internaţionale
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) lansează procedura de achiziţie de publicitate pe canale internaţionale de televiziune, cu un buget maxim de 4 milioane de euro, fără TVA, pentru promovarea brandului turistic naţional, a anunţat marţi instituţia.
27 afișări
Ministerul Dezvoltării vrea să promoveze brandul turistic pe canale TV internaţionale
Potrivit MDRT, banii provin din fonduri europene.
Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic naţional pe canalele internaţionale de televiziune, în scopul creării unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică, a creşterii gradului de cunoaştere a ţării pe plan internaţional şi a majorării numărului de turişti proveniţi în special de pe principalele pieţe prioritare.
Vor fi difuzate spoturi de 30 secunde şi de 20 de secunde în proporţie egală (50% spoturi de 30 de secunde şi 50% spoturi de 20 de secunde).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Iohannis a decis comasarea alegerilor pentru propria sa imagine
-
TASS: Rusia îl pune pe Volodimir Zelenski pe lista persoanelor căutate. Ce alţi oficiali europeni se află în vizorul Moscovei
-
După Germania şi Cehia, o altă ţară europeană acuză Rusia că a atacat-o cibernetic: S-a aflat şi ea printre ţintele APT28
-
Sâmbăta Mare. Lumina Sfântă s-a aprins la Ierusalim. Urmează să fie adusă în această seară în România
Ofertantul va asigura distribuţia echilibrată a spoturilor pe durata unei campanii de 12 luni, iar numărul difuzărilor va fi distribuit în mod egal pe zile.
"MDRT doreşte ca cel puţin 60% din spoturi să fie difuzate la ore de maximă audienţă corespunzătoare fiecărei regiuni geografice acoperite de fiecare dintre acestea", se arată într-un comunicat al ministerului.
Canalele vizate sunt primele trei posturi de televiziune internaţionale în funcţie de audienţa în rândul persoanelor care călătoresc în interes de afaceri şi de plăcere şi fac minim 6 călătorii pe an, conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.
Criteriul de atribuire a contractului este oferta cea mai avatajoasă din punct de vedere economic în condiţiile celui mai mic cost pe punctul de audienţă, conform media planului oferit. Durata contractului este de 12 luni de la data atribuirii acestuia.
Citește pe alephnews.ro: Un loc de parcare din Amsterdam se vinde cu 500.000 de euro. Cum se justifică prețul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cât de frumoasă e noua iubită cu care s-a cuplat la câteva zile după ce s-a afișat întâi cu logodnica și apoi cu amanta!
PROSPORT.RO
Stațiunea unică în România, de care puțini turiști știu. Aici se găsește „cel mai bine păstrat secret din Apuseni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe