- Home
- Cultură-Media
- LONDRA, (27.03.2013, 12:26)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Publicaţiile britanice The Sun şi The Daily Telegraph introduc taxe pentru conţinutul lor online
Tabloidul The Sun, cel mai vândut ziar din Marea Britanie, şi cotidianul de interes general The Daily Telegraph au anunţat că vor introduce taxe pentru accesarea conţinutului lor online.
120 afișări
Publicaţiile britanice The Sun şi The Daily Telegraph introduc taxe pentru conţinutul lor online (Imagine: thesun.co.uk)
The Sun, un ziar editat de compania News International, deţinută de magnatul Rupert Murdoch, va introduce o taxă pentru accesul la conţinutul său online în cea de-a doua jumătate a lui 2013, informează guardian.co.uk.
Mike Darcey, directorul executiv al News International, a declarat că actuala strategie a companiei - care le permite milioanelor de cititori accesul gratuit la conţinutul publicat pe site-ul The Sun - nu este sustenabilă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O avocată în vârstă de 60 de ani a intrat în istorie. Alejandra Rodríguez a fost încoronată Miss Univers Buenos Aires
-
ByteDance nu se lasă. Proprietarul TikTok anunţă că nu va vinde aplicaţia pentru a evita interdicţia în SUA
-
Blinken s-a întâlnit la Beijing cu ministrul chinez de Externe. Factorii "negativi" se acumulează în relaţiile dintre SUA şi China, afirmă Wang Yi
-
Spania va trimite rachete Patriot Ucrainei, însă Grecia exclude furnizarea de sisteme de apărare antiaeriană către Kiev
Site-ul The Sun este accesat în prezent de circa 30 de milioane de useri în fiecare lună, o cifră de peste zece ori mai mare decât tirajul zilnic al publicaţiei pe hârtie (2,4 milioane de copii).
Introducerea sistemului de plată pentru accesarea conţinutului online al The Sun în cea de-a doua jumătate a acestui an va coincide cu lansarea proiectului pe care tabloidul îl are cu Premier League, care va permite publicarea pe site-ul ziarului a unor înregistrări video cu golurile şi cu cele mai importante faze din meciuri.
Pe de altă parte, şi publicaţia britanică The Daily Telegraph, editată de Telegraph Media Group, va taxa conţinutul său online, dar încă nu a anunţat momentul în care va fi implementat acest sistem. The Daily Telegraph va deveni astfel primul ziar naţional de interes general din Marea Britanie care va introduce sistemul de taxare a conţinutului postat pe site-ul său.
Cititorii telegraph.co.uk vor avea acces liber la 20 de articole online pe lună. Apoi, cititorii trebuie să plătească o taxă de 1,99 lire sterline pe lună (20 de lire sterline pe an), pentru a avea acces la conţinutul online al The Daily Telegraph şi la cel care poate fi citit de pe telefoanele inteligente (smartphone).
Va exista şi posibilitatea abonării la un pachet digital complet, care va include accesul la conţinutul online al The Daily Telegraph şi Sunday Telegraph, pe tablete, pentru 9,99 lire sterline pe lună (99 de lire sterline pe an).
În ambele variante, înainte de a cere o taxă, Telegraph Media Group le va permite cititorilor site-urilor sale să le "testeze" gratuit timp de o lună.
Decizia The Telegraph de a introduce sistemul de taxare a conţinutului său online vine după lansarea, în noiembrie, a acestui model de plată pentru site-ul său internaţional. Potrivit oficialilor companiei, nouă din zece persoane care au avut acces gratuit timp de o lună la site-ul publicaţiei şi-au arătat interesul de a se abona.
"Vrem să dezvoltăm o relaţie apropiată cu cititorii noştri din mediul digital în Marea Britanie", a spus Tony Gallagher, editorul The Telegraph. El a precizat că, în lunile următoare, vor fi dezvăluite o serie de produse digitale de care abonaţii loiali ai The Telegraph se vor putea bucura.
Sistemul de taxare a conţinutului online, cu posibilitatea accesului gratuit la câteva materiale pe lună, a fost deja introdus de mai multe publicaţii din Statele Unite ale Americii, printre care şi The New York Times, şi din Canada.
În Marea Britanie, acest sistem a fost deja implementat de publicaţia economică Financial Times.
În schimb, tot conţinutul de pe site-urile The Times şi The Sunday Times poate fi accesat numai în baza unor taxe.
Citește pe alephnews.ro: Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ana Porgras, descalificată de la Survivor All Stars. Imaginile încă nu au fost difuzate de Pro TV
CANCAN.RO
Cum a scris ZANNI numele lui Andrei Ciobanu, pe biletul de nominalizare la Survivor All Stars. A făcut-o intenționat!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe