Radio Guerrilla renunţă la 15 angajaţi de la staţiile locale de la Iaşi şi Timişoara

Radio Guerrilla va închide staţiile locale de la Iaşi şi Timişoara şi va disponibiliza 15 persoane care asigurau funcţionarea redacţiilor din cele două oraşe, însă Guerrilla va continua să emită în aceste localităţi programul de la Bucureşti şi program local.

648 afișări
Imaginea articolului Radio Guerrilla renunţă la 15 angajaţi de la staţiile locale de la Iaşi şi Timişoara

Radio Guerrilla renunţă la 15 angajaţi de la staţiile locale de la Iaşi şi Timişoara

"Fiecare staţie locală a Radio Guerrilla are program local între 6.00 şi 7.00 dimineaţa. Trei dintre staţiile locale (Iaşi, Timişoara şi Cluj, n.r.) au avut redacţii locale şi o schemă de personal. În momentul în care ne-a lovit criza, a trebuit să facem restructurări. A trebuit să se renunţe la staţiile de la Iaşi şi Timişoara. Decizia s-a luat, suntem în proces de restructurare", a declarat pentru MEDIAFAX Adrian Popescu, directorul de marketing al reţelei de radio.

El a spus că staţiile locale de la Timişoara şi Iaşi ale Radio Guerrilla totalizau 15 persoane - inclusiv managementul local -, acestea fiind disponibilizate.

Deşi vor fi desfiinţate redacţiile de la Timişoara şi Iaşi, Radio Guerrila va continua să se audă în respectivele localităţi. "Vom retransmite programul de la Bucureşti şi vom difuza program local în conformitate cu timpul prevăzut de legislaţie", a explicat Adrian Popescu.

Totodată, Radio Guerrilla Cluj va continua să funcţioneze. La staţia de la Cluj a Radio Guerrila lucrează o echipă de 8-9 persoane.

Potrivit Deciziei nr. 574 din 26 iunie 2008 privind difuzarea programelor locale de radio, programul local cuprinde "informaţii (inclusiv informaţii meteo locale), reportaje, interviuri, dezbateri privind evenimente din actualitatea cotidiană a comunităţii aflate în zona de acoperire a serviciului de programe".

Art. 2 din Decizia 574 prevede că "radiodifuzorii care deţin licenţe audiovizuale regionale şi/sau locale pentru difuzarea pe cale radioelectrică terestră a unui serviciu de programe de radiodifuziune sonoră în localităţi cu o populaţie de peste 150.000 de locuitori au obligaţia de a realiza şi difuza zilnic, în intervalul orar 6.00 - 24.00, un program local cu o durată cumulată de minimum 30 de minute", în timp ce art. 3 spune că "radiodifuzorii care deţin licenţe audiovizuale regionale şi/sau locale pentru difuzarea pe cale radioelectrică terestră a unui serviciu de programe de radiodifuziune sonoră în localităţi cu o populaţie între 50.000 şi 150.000 de locuitori au obligaţia de a realiza şi difuza zilnic, în intervalul orar 6.00 - 24.00, un program local cu o durată cumulată de minimum 20 de minute".

Totodată, art. 4. spune că "radiodifuzorii care deţin licenţe audiovizuale regionale şi/sau locale pentru difuzarea pe cale radioelectrică terestră a unui serviciu de programe de radiodifuziune sonoră în localităţi cu o populaţie sub 50.000 de locuitori au obligaţia de a realiza un program local cu o durată cumulată la nivelul unei săptămâni de minimum 35 de minute, difuzat în intervalul orar 6.00 -4.00".

Radio Guerrilla a început să emită în Bucureşti pe 29 noiembrie 2004 şi se află în portofoliul grupului Realitatea-Caţavencu.

Potrivit site-ului propriu, Radio Guerrilla se aude în 25 de oraşe din ţară, inclusiv în Bucureşti. Totodată, Radio Guerrilla emite de luni până vineri, între 07.00 şi 10.00, "Guerrilla de Dimineaţă" pe frecvenţa Academik FM - Radio Guerrilla Galaţi şi, de luni până vineri, între 07.00 şi 10.00, "Guerrilla de Dimineaţă" pe frecvenţa Radio Orion - Radio Guerrilla Vatra Dornei.

Grupul Realitatea-Caţavencu include patru divizii media: Quality (Realitatea TV, Realitatea FM, Academia Caţavencu, Cotidianul, Radio Guerrilla, Idei în Dialog), Business Media (Money Channel, Business Standard, Money Express), Lifestyle (Romantica, pachetul de canale de film CineStar, 24FUN, Tabu, Superbebe, Aventuri la Pescuit, Bucătăria pentru toţi), şi f5 - New Media (peste 30 de site-uri printre care realitatea.net, money.ro, 24fun.ro), precum şi agenţia de presă NewsIn şi reţelele Monopoly TV şi Zoom.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici