Radioul Public a încasat din publicitate circa 4,5 milioane de lei, în 2010

Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) a încasat din publicitate 4.539.362 de lei (TVA inclus), în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie, cea mai mare parte a veniturilor din publicitate atrase de Radioul Public mergând spre Radio România Actualităţi, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii SRR.

68 afișări
Imaginea articolului Radioul Public a încasat din publicitate circa 4,5 milioane de lei, în 2010

Radioul Public a încasat din publicitate circa 4,5 milioane de lei, în 2010 (Imagine: Thomas Dan/Mediafax Foto)

Potrivit SRR, activitatea de gestionare şi vânzare a spaţiului de publicitate al Radioului Public este derulată de SC CLIR Media Group SRL.

Astfel, în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2010, SRR a încasat din publicitate 4.539.362 lei (TVA inclus). Situaţiile financiare raportate în acest moment de Radioul Public sunt parţiale. Situaţiile financiare finale pe anul 2010 ale SRR se raportează în martie - aprilie, la bugetul de stat.

Totuşi, potrivit informaţiilor disponibile în acest moment, în 2010, veniturile din publicitate ale Radioului Public sunt în scădere comparativ cu anul 2009, când SRR a încasat din publicitate 7.640.983 de lei (TVA inclus).

Toate posturile din portofoliul SRR au vândut publicitate. Totuşi, în acest an, venitul majoritar din publicitate a fost atras pentru Radio România Actualităţi, principalul post al Radioului Public.

În schimb, Societatea Română de Radiodifuziune nu vinde publicitate online, această activitate fiind un obiectiv pe care îl are în vedere după intrarea în măsurători a traficului pe site-urile Radioului Public, după cum au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii SRR.

Societatea Română de Radiodifuziune deţine în prezent posturile Radio România Actualităţi, Radio România Internaţional, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Antena Satelor, Radio3Net, Radio Bucureşti şi peste 10 staţii regionale şi locale. Acestora li se adaugă postul online pentru copii Kids Radio şi agenţia de presă Rador.

Regia de publicitate CLIR Media a fost înfiinţată în martie 2006 şi, în afară de SRR, deţine în portofoliu mai multe posturi de televiziune şi radio, precum şi publicaţii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici