- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (04.02.2013, 16:09)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Televiziunea CBS Reality are o nouă imagine, o siglă personalizată 3D şi noi programe
Televiziunea CBS Reality, care, din 3 decembrie, a înlocuit Zone Reality în 83 de teritorii, inclusiv în România, are o nouă imagine, o siglă personalizată 3D şi noi programe, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
471 afișări
Televiziunea CBS Reality are o nouă imagine, o siglă personalizată 3D şi noi programe (Imagine: Mediafax Foto)
CBS Chello Zone a comunicat, luni, noi informaţii cu privire la identitatea brandurilor pentru toate canalele sale din Marea Britanie şi din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa).
Parteneriatul CBS Chello Zone EMEA reprezintă un joint venture înfiinţat în august 2012 între CBS Studios International şi Chello Zone şi cuprinde 4 televiziuni de divertisment. Din acest portofoliu fac parte CBS Reality (prezent şi pe piaţa audiovizualului din România, n.r.), CBS Drama, CBS Action şi CBS Europa, posturi care oferă o gamă largă de programe din categoria dramă, reality şi seriale din vasta videotecă a studiourilor CBS, dar şi de la terţi furnizori de programe. Canalele CBS Chello Zone ajung la telespectatorii din peste 80 de teritorii din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Noua imagine a televiziunilor CBS Reality, CBS Drama, CBS Action şi CBS Europa păstrează şi elementele cunoscute ale acestor posturi. Pe lângă paleta de culori existentă, au fost incluse în noua imagine şi unele culori complementare. "Titlurile conţin acum o variaţie de culori care aduc un plus de profunzime şi textură, păstrând însă detaliile sale distinctive. De asemenea, am creat o siglă personalizată 3D", se spune în comunicat.
Potrivit sursei citate, siglele au fost îmbunătăţite pentru a prezenta cât mai clar trăsăturile canalelor. Acestea au fost proiectate împreună cu Hansa Studio şi cu case de animaţie din Europa.
"Canalul CBS Reality vine cu două teme complementare pe lângă cele obişnuite, pentru a păstra mereu vie diversitatea cu care şi-a obişnuit telespectatorii. Una dintre ele este reprezentată de ştiinţa criminalisticii, studiată în laboratoare. Telespectatorii vor învăţa totul despre cauze şi efecte, despre efectul domino şi despre rezultatele fascinante ale tehnologiei moderne. Canalul celebrează umanitatea şi face tot felul de asocieri interesante (poliţişti şi prizonieri, asistente şi salvamari, pompiei şi fachiri ce înghit flăcări) care interacţionează sub ochiul atent al oamenilor de ştiinţă", se mai spune în comunicat.
Totodată, telespectatorii din România vor putea urmări, din această primăvară, noi programe pe CBS Reality. Din noua grilă a postului fac parte seriile "Return To Eden", "Return to Eden The Story Continues", "Philly", "On Patrol" şi "On Duty".
"Ca urmare a extinderii parteneriatului CBS Chello Zone în regiunea EMEA, canalele noastre de televiziune se bucură acum de o nouă imagine. Investiţiile în dezvoltarea identităţii brandurilor, precum şi cele permanente într-un conţinut de calitate, demonstrează încă o dată succesul acestui parteneriat", declară Chris Sharp, Chief Programming Officer CBS Chello Zone.
Corporaţia CBS deţine cea mai vizionată reţea de televiziune din Statele Unite şi una dintre cele mai mari arhive cu un conţinut de programe de divertisment, care au făcut din marca sa - "The Eye" - unul dintre cele mai recunoscute branduri din lume. Compania activează în toate domeniile media şi de divertisment, incluzând cablu TV, presă, radio, televiziune locală, film, advertising outdoor şi comunicare social media. Portofoliul CBS cuprinde: CBS Television Network, The CW (o societate de tip joint venture între CBS Corporation şi Warner Bros. Entertainment), Showtime Networks, CBS Sports Network, Smithsonian Networks, Simon & Schuster, CBS Television Stations, CBS Radio, CBS Outdoor, CBS Television Studios, CBS Studios International, CBS Television Distribution, CBS Interactive, CBS Consumer Products, CBS Home Entertainment, CBS Films şi CBS EcoMedia.
Chello Zone face parte din Chellomedia, divizia europeană de conţinut a Liberty Global Inc.
Chellomedia deţine un portofoliu de 56 de televiziuni tematice, dintre care 37 sunt 100% proprietate privată. Restul de 19 canale se află în regim de joint-venture cu o serie de companii media de top, precum: A+E, CBS şi MGM şi cu platformele Polsat şi Zon Multimedia.
Chello Zone este unul din liderii internaţionali în producţia şi distribuţia canalelor tematice din Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Asia. Compania deţine un portofoliu de cinci branduri consolidate: Zone Reality, Zone Romantica, Horror Channel, Extreme Sports Channel şi canalul JimJam pentru preşcolari. Chello Zone operează, de asemenea, o serie de canale în regiunea EMEA, printre care se numără Outdoor Channel, Food Network şi Fine Living în colaborare cu Scripps Networks Interactive. Canalele sale de televiziune sunt transmise în peste 160 de milioane de case, din mai mult de 112 ţări şi sunt difuzate în 27 de limbi.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe