Timpul petrecut în faţa televizorului a crescut la nivel global

Timpul mediu petrecut în faţa televizorului a ajuns, în 2009, la trei ore şi 12 minute pe zi, în creştere cu trei minute comparativ cu 2008 şi cu nouă minute comarativ cu 2004, potrivit unui studiu efectuat, la nivel global, de compania Eurodata TV Worldwide, citat de mandmglobal.com.

114 afișări
Imaginea articolului Timpul petrecut în faţa televizorului a crescut la nivel global

Timpul petrecut în faţa televizorului a crescut la nivel global (Imagine: Lasylo Raduly/Mediafax Foto)

Astfel, studiu dovedeşte că recesiunea nu a afectat obiceiurile de consum media.

În ceea ce priveşte analiza pe regiuni, consumatorii din America de Nord petrec cel mai mult timp în faţa televizorului, cu o medie de patru ore şi 40 de minute pe zi, urmaţi de cei din Orientul Mijlociu, care se uită la televizor, în medie, patru ore şi 34 de minute, şi de cei din Europa, care umrăresc programele TV, în medie, trei ore şi 42 de minute.

În America Latină, un consumator obişnuit se uită la televizor, în medie, trei ore şi 30 de minute, în timp ce consumatorii din regiunea Asia - Pacific îşi petrec în faţa micilor ecrane circa două ore şi 41 de minute.

Africa este singura regiune în care durata medie petrecută de consumatori în faţa televizoarelor nu a crescut, ci a rămas constantă, la trei ore şi 52 de minute.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici