- Home
- Cultură-Media
- BUCURESTI, (22.04.2011, 17:27)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Vezi aici cum vrea să pună stop Google fermelor de conţinut
Unii ii spun sclavie, pe internet. Zilnic, zeci de mii de persoane scriu articole si realizeaza materiale video pentru sume mici de bani. Scopul lor este ca firmele la care lucreaza sa fie afisate primele in urma cautarilor realizate de utilizatori pe internet. Google insa vrea sa puna stop acestor ferme de continut. Va reusi?
25 afișări
Vezi aici cum vrea să pună stop Google fermelor de conţinut
Christian Munoz-Donoso are de filmat zece videoclipuri in doar doua ore. Inarmat cu trei camere video si cu rucsacul in spate, tanarul porneste dis de dimineata cu SUV-ul spre lacul Hungtinton, Massachusetts, scopul fiind de a face o frumoasa poveste video despre caiac canoe. Ajuns la fata locului, Munoz-Donoso se intalneste cu instructorul si cu cei trei sportivi pe care i-a contactat anterior si, dupa ce porneste camera si cateva sfaturi despre cum trebuie sa foloseasca caiacul, vasleste spre mijlocul lacului pentru a realiza filmuletele. In timpul plimbarii vantul puternic si luminozitatea redusa l-au impiedicat sa isi faca treaba asa cum si-ar fi dorit. In plus, desi a sperat ca va termina lucrarea la ora 11, ceasul este deja unu fara un sfert in momentul in care Munoz se afla din nou in masina si se indreapta spre birou. In mai putin de cateva ore el are treaba terminata pentru Demand Media si asteapta cu nerabdare sa isi primeasca cei 200 de dolari. Desi nu este Martin Scorseze, Munoz-Donoso a fost, in opinia revistei Wired, rapid, ieftin si destul de bun.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Sam Bankman-Fried a fost condamnat la 25 de ani de închisoare
-
România intră în Air Schengen de la 31 martie. Ce schimbări apar şi ce trebuie să ştiţi
-
Atacul de la Moscova: Rusia susţine că deţine dovezi despre implicarea Ucrainei în masacru
-
FIFA şi UEFA caută răspunsuri pe fondul unei anchete de corupţie în Federaţia Spaniolă de Fotbal
Mii de alti producatori de filmulete si scriitori din America, care opereaza la fel ca Munoz, produc peste 4.000 de videoclipuri si articole pe care Demand Media le publica zilnic pe site-urile pe care le detine. Ambitiile companiei, care este si cea mai cunoscuta ferma de continut din lume, sunt atat de mari incat par ireale: angajatii de aici trebuie sa se gandeasca la intrebarile posibile pe care un utilizator le-ar cauta pe internet si sa genereze raspunsuri pe care Google sa le afiseze in topul rezultatelor de cautare.
Citeşte mai multe despre cum vrea să pună stop Google fermelor de conţinut pe www.businessmagazin.ro
Citește pe alephnews.ro: Propaganda Rusiei ajunge în Parlamentul European. Serviciile de informații de la Praga au desființat o rețea finanțată de Rusia care răspândea informații false despre războiul din Ucraina
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Noi informații despre Kate Middleton. Ce spun oficialii Casei Regale despre tipul de cancer al Prințesei de Wales
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe