- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cât plătesc băncile locale ca să-şi facă reclamă la credite pe Google
Băncile din România care şi-au făcut în luna ianuarie reclamă prin intermediul Google, cel mai mare motor de căutare din lume, la ofertele de împrumuturi au plătit şi şase dolari pentru a folosi cuvântul-cheie "credit" în anunţuri, potrivit datelor agregate de agenţia de web marketing Today's.
Cât plătesc băncile locale ca să-şi facă reclamă la credite pe Google
"Credit" a fost cel mai scump cuvânt-cheie plătit de băncile din România în luna ianuarie pe Google AdWords, potrivit sursei citate.
"Creditele au fost promovate foarte mult în ultimele trei luni ale anului 2010 pe Google", potrivit lui Marius Lăzărescu, CEO al Today's şi expert certificat Google AdWords.
Google AdWords este un serviciu de publicitate online plătită, care funcţionează după metoda cost pe clic (pay per clic), ceea ce înseamnă că un client al Google AdWords va fi taxat doar în momentul în care un utilizator care navighează pe internet a dat clic pe link-ul aferent anunţului afişat de motorul de căutare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O bibliotecă din America acceptă poze cu pisici în loc de bani
-
Republica Moldova a expulzat un diplomat rus din cauza secţiilor de votare deschise în Transnistria
-
Preşedintele Vladimir Putin va vizita China în luna mai
-
Militarii europeni continuă să demisioneze, exact când NATO are nevoie de ei. Situaţia e prezentă şi în România / Statele occidentale discută despre stagiu militar obligatoriu
Citeşte mai multe despre cât plătesc băncile ca să-şi facă reclamă pe Google pe www.zf.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO