- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (16.11.2015, 19:55)
- Alina Oprea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Costescu: CFR Marfă trebuie privatizată, dar nu cu orice preţ
Ministrul propus al Transporturilor, Dan Marian Costescu, a declarat luni, după audierile din comisiile parlamentare, că privatizarea CFR Marfă reprezintă un proiect vital, dar care nu trebuie făcut "cu orice preţ".
2331 afișări
Costescu: CFR Marfă trebuie privatizată, dar nu cu orice preţ (Imagine: Gabriel Petrescu/ Arhiva Mediafax Foto)
"În ceea ce priveşte CFR Marfă este vital să se continue procesul de privatizare, dar nu cu orice preţ. Nu putem să ne batem joc să dăm o companie care este acum pe pierdere, sau poate să facem asta dar după o analiză. Trebuie să vedem în ce stadiu este compania, să facem o evaluare şi să decidem împreună cu colegii cu care dintre măsurile propuse (investitor strategic sau IPO la bursă) vom merge mai departe. Este una dintre priorităţile noastre", a spus Costescu.
Costescu - în prezent directorul general al Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR - a afirmat că a lansat un proces privind modernizarea unor gări cu bani europeni.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
Are Sebastian Burduja şanse pentru Primăria Capitalei? Vicepreşedintele PNL: E greu să câştige Burduja acum, dar îl pregătim pentru următorii patru ani
-
Rafila, despre achiziţiile centralizate pentru spitale: Mi se pare o idee foarte bună
-
Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
"Am demarat personal un proiect la calea ferată, în plus faţă de pachetul reşedinţă de judeţ, dezvoltat în etapa anterioară. Am planificat încă 47 de staţii de cale ferată de importanţă imediat următoare. Dintre acestea, 7 sunt cele rămase din programul vechi, restul 40 nu sunt reşedinţă de judeţ dar sunt foarte importante, sunt noduri, generează trafic şi trebuie reabilitate", a spus el.
Costescu estimează că Tarom va reintre anul viitor pe profit, iar despre Gara de Nord a spus că "nu poate rămâne aşa".
Întrebat dacă va decide construcţia unei linii fie de metrou fie de cale ferată de la Bucureşti până la aeroportul Otopeni, Costescu a spus că în condiţii normale într-o ţară europeană nu este un lux să existe ambele modalităţi de transport.
Dan Marian Costescu, propus ministru al Transporturilor, a primit luni avizul comisiilor parlamentare cu 37 de voturi "pentru" şi 2 "împotrivă".
Costescu este, din luna martie, directorul general al CFR SA, iar anterior a lucrat pentru companii private sau de stat, din România şi Europa, din domenii precum industrie sau exploatare feroviară.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Zanni este câștigătorul Survivor 2024?! Cum s-a dat de gol, după ce s-a întors din Republica Dominicană
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe