Dacia, pregătită pentru modele de clasă mică

Automobile Dacia este pregătită pentru producţia de maşini de clasă mică, având în vedere tendinţa consumatorilor spre acest segment de piaţă, a declarat, joi, vicepreşedintele Dacia, Constantin Stroe, adăugând că la înnoirea gamei Logan constructorul va veni cu noutăţi.

102 afișări
Imaginea articolului Dacia, pregătită pentru modele de clasă mică

Dacia, pregătită pentru modele de clasă mică (Imagine: Daniel Mihăilescu/Mediafax Foto)

"La înnoirea gamei Logan vom veni cu noi surprize", a precizat reprezentantul Dacia.

El a adăugat că în prima lună a acestui an Dacia a livrat la export 22.000 de maşini.

Referitor la primul SUV al constructorului autohton, oficialul Dacia a precizat că modelul este produs la uzina de la Mioveni de circa patru luni şi estimează că Duster ar putea atinge o cotă de 20% din totalul producţiei din acest an.

Stroe a adăugat că până în prezent au fost produse o serie de Duster de peste 1.000 de unităţi.

"Duster va avea un mare succes pe piaţa din România, mai ales în rândul sexului frumos", a afirmat vicepreşedintele Dacia.

Anterior, directorul comercial al producătorului auto, Fabrice Cambolive, a declarat că Automobile Dacia are în plan dezvoltarea şi fabricarea a două modele noi de maşini, fără a oferi mai multe detalii.

Constructorul de automobile, membru al grupului francez Renault, a vândut anul trecut 311.282 de maşini, în urcare cu 20,5% faţă de 2008, însă vânzările din România au coborât cu peste 50%, la 41.862 de autovehicule, compania reuşind totuşi să-şi majoreze uşor cota pe piaţa locală.

În ceea ce priveşte perspectivele pieţei locale, Stroe a citat estimările organizaţiilor internaţionale de profil, care prevăd o scădere a vânzărilor cu 7,8% în 2010, faţă de anul trecut.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici