Facebook a urcat pe doi în topul veniturilor din publicitate digitală, după ce a devansat Yahoo şi Microsoft

Facebook, cea mai mare reţea de socializare online din lume, a urcat în acest an pe locul al doilea în topul veniturilor din publicitate digitală în SUA, devansând Yahoo şi Microsoft, într-o piaţă dominată în continuare de Google, potrivit datelor EMarketer.

292 afișări
Imaginea articolului Facebook a urcat pe doi în topul veniturilor din publicitate digitală, după ce a devansat Yahoo şi Microsoft

Facebook a urcat pe doi în topul veniturilor din publicitate digitală, după ce a devansat Yahoo şi Microsoft (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Google a atras în acest an 17 miliarde de dolari din bugetele alocate publicităţii digitale în Statele Unite, scrie Bloomberg.

Facebook a urcat pe poziţia secundă cu venituri de 3,17 miliarde de dolari, faţă de locul patru în 2012, când s-a plasat în urma Yahoo şi Microsoft.

Reţeaua de socializare generează mai mult de jumătate din venituri prin distribuţia de spoturi publicitare pe dispozitive mobile.

În această săptămână, Facebook a început să testeze introducerea de spoturi video distribuite către utilizatori.

Instagram, preluată anul trecut de Facebook pentru 700 milioane de dolari, dezvoltă de asemenea propriile oferte de publicitate pe platforma de partajare de imagini.

Piaţa publicităţii digitale din SUA va creşte cu 25% până în 2015, la 53,4 miliarde de dolari, potrivit estimărilor EMarketer.

Compania de cercetare a precizat că Google şi Facebook sunt de asemenea cei mai mari distribuitori de publicitate digitală la nivel mondial.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici