Ministerul Finanţelor Publice derulează o campanie de informare şi verificare privind publicitatea înşelătoare şi publicitatea comparativă la un eşantion de 447 de firme, dintre care 17 mari contribuabili, care comercializează produse alimentare, băuturi şi tutun (cod CAEN 4711), se arată într-un comunicat al Ministerului Finanţelor.
Programul are ca scop informarea comercianţilor privind prevederile legale în domeniul publicităţii înşelătoare şi comparative şi a consecinţelor defavorabile ale acestora. De asemenea, sunt analizate mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le derulează în mediul on-line, presa scrisă, panotaj stradal, broşuri, pliante etc. În cazul în care se constată încălcări ale legislaţiei în domeniu pot fi aplicate sancţiuni.
Acţiunile de informare şi verificare sunt realizate de reprezentanţi ai structurilor de specialitate din cadrul tuturor Direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice din ţară, iar în perioada următoare vor fi demarate informări şi verificări similare în următoarele domenii: comerţ cu amănuntul al produselor farmaceutice în magazine specializate, activităţi ale agenţiilor de turism şi comerţ cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse nealimentare.
Citeşte şi: Un robot a făcut în câteva secunde pentru cea mai mare bancă din Statele Unite ce le-a luat avocaţilor 360.000 de ore
Citeşte şi: Cursul BNR. Cursul valutar euro al zilei de miercuri, 1 martie 2017. Discursul lui Trump din Congres propulsează DOLARUL
Citeşte şi: Dragoş Anastasiu, preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie Româno-Germană (AHK): Execuţia bugetară arată scăderea încrederii consumatorului faţă de evoluţia ţării
Citeşte şi: PREŢUL corect al integrării. Câţi bani a dat şi câţi a luat România de la Uniunea Europeană, în 10 ani de la aderare