- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (10.12.2010, 14:22)
- Ovidiu Tempea - Mediafax , Ovidiu Tempea - Mediafax ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Isărescu: Pentru un brand de ţară trebuie mai multe branduri puternice în interiorul ţării
Brandul României ar trebui susţinut în primul rând de mai multe branduri puternice interne, iar o bună reputaţie a serviciilor şi bunurilor româneşti poate fi atinsă doar dacă se schimbă valorile societăţii şi creşte competitivitatea, afirmă guvernatorul BNR, Mugur Isărescu.
64 afișări
Isărescu: Pentru un brand de ţară trebuie mai multe branduri puternice în interiorul ţării (Imagine: Mircea Rosca/Mediafax Foto)
"România ca atare are nevoie de un brand, se vorbeşte de un brand, dar ca să ai un brand de ţară trebuie să ai în interior mai multe nume puternice, mai multe branduri. Cred că cea mai bună corelaţie între un brand şi o bună reputaţie e legat de ceea ce promovăm - competitivitate, care este lozinca sub care trebuie sa ne dezvoltăm în perioada următoare, în următorii zece ani. (...) Cred că următorii zece ani trebuie să fie dominaţi de acest cuvant: competitivitate", a spus guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, la un seminar privind brandurile româneşti.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Pentru fi competitive pe piaţa europană firmele româneşti trebuie să creeze servicii performante şi pe baza acestor produse şi servicii performante să îşi dezvolte branduri distince, reputate şi puternice.
"Cred ca aceasta este ordinea. De multe ori se pune de-a-ndoaselea şi e chiar periculos. Trebuie să avem grijă ce punem în sticlă şi mai apoi cum promovăm. Dacă punem un vin bun trebuie să avem şi eticheta frumoasă, dar nu cred că preocuparea noastră e să vindem etichete. Trebuie să avem mare grijă ce punem în sticle, atractivitatea produsului. Eticheta colorează, înfăşoară, dar fondul problemei este înăuntrul sticlei", a adăugat Isărescu.
În opinia guvernatorului BNR, leadershipul va fi foarte important în perioada următoare, fiind necesară de o schimbare culturală, de noi modele pentru generaţia tânără, de numeroase "adevărate poveşti de succes".
Isărescu spune că integrarea în UE înseamnă produse la nivel european, ceea ce înseamnă că integrarea presupune competitivitate pe piaţa europeană, iar atunci brandul de ţară va fi asociat cu alte branduri europene şi cu competitivitatea acestora.
"Nu se întamplă nimic dacă în spate nu stau valorile adevărate ale dezvoltării. Noi avem nevoie de multe lucruri care trebuie repuse pe tapet: avem nevoie de spirit, de lucru temeinic, de pricepere. Trebuie reluat efortul, nu spun ca nu mai există lucrul temenic în România, dar aici trebuie să pedalam", a mai spus Isărescu.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 22:10
-
astăzi, 21:50
Boris Becker va fi absolvit de faliment, anunţă avocatul său