Retailerul american de îmbrăcăminte Brooks Brothers întră în România

Retailerul american de îmbrăcăminte Brooks Brothers deschide în septembrie primul magazin din România, în Băneasa Shopping City, operat de LT Apparel România, un joint venture între FF Group România, subsidiară a grupului internaţional Folli Follie şi compania grecească LT Apparel.

11680 afișări
Imaginea articolului Retailerul american de îmbrăcăminte Brooks Brothers întră în România

Retailerul american de îmbrăcăminte Brooks Brothers întră în România (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Compania nou-creată are un capital social în valoare de 500.000 euro şi este deţinută în proporţie de 51% de LT Apparel din Grecia şi 49% de FF Group România.

Compania FF Group România, parte a Folli Follie Grecia (FF Group), deţine la nivel naţional o reţea de magazine, dintre care magazine de tip monobrand (Nike, Folli Follie, Calvin Klein Jeans), magazine multibrand (Collective, _kix), şi magazine tip outlet.

Compania LT Apparel din Grecia deţine drepturile de distribuţie şi promovare a brandului Brooks Brothers în Grecia, Cipru, ţările balcanice şi Principatul Monaco. Începând din anul 2008, compania a dezvoltat o reţea de 15 puncte de vânzare Brooks Brothers în Grecia şi Principatul Monaco.

Brooks Brothers, fondată în anul 1818 în New York de către Henry Sand Brooks, operează în prezent peste 500 de magazine în 17 ţări din lume şi acoperă linii complete atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei şi copii. Produsele retailerului vor fi disponibile din toamna acestui an şi în magazinele Collective.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici