- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (19.10.2015, 15:58)
- Marius Oncu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
SONDAJ: Câţi români cu Volkswagen mai au încă încredere în marca germană
Un sondaj realizat de D&D Research arată câţi dintre românii care deţin o maşină Volkswagen afirmă că au încă încredere în promisiunile făcute de producătorul auto german, după scandalul în care a fost implicat grupul.
4612 afișări
Aproape două treimi dintre românii care deţin o maşină Volkswagen afirmă că au încă încredere în promisiunile făcute de producătorul auto german, chiar dacă procentajul acestora a scăzut în urma scandalului dieselgate, arată sondajul realizat de D&D Research.
Firma de cercetare a comparat un set de date culese în 2013 despre brandurile Volkswagen, Dacia şi Ford cu date de la începutul lunii octombrie a acestui an.
Astfel, ponderea posesorilor de Volkswagen care mai au încredere în promisiunile brand-ului a scăzut cu 8 puncte procentuale faţă de 2013, la 64%. Volkswagen era în urmă cu doi ani marca în care românii aveau cea mai mare încredere dintre cele trei branduri analizate, cu un procentaj de 72%, fiind urmată de Ford, cu 57%, şi Dacia, cu 45%.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
-
Nicuşor Dan: Principalul contracandidat rămâne Piedone. Mă aştept ca simpatizanţii PNL să mă voteze
-
Ion Cristoiu: Să nu facem greşeala lui Hitler, cea de a subaprecia Rusia
-
Războiul din Ucraina, ziua 796. Ruşii avansează spre Est / Kiev: situaţia se înrăutăţeşte / Moscova: sunt în panică / Ploaie de raiduri, Putin conduce Wagner
În timp ce Volkswagen a scăzut, Dacia şi Ford au înregistrat creşteri puternice, la 74%, respectiv 78%.
Ponderea posesorilor de Volkswagen care consideră că brandul comunică corect către consumatorii săi a scăzut de la 64% la 53%, în timp ce în cazul Ford a urcat de la 55% la 77%, iar în cel al Dacia de la 47% la 81%.
"Numărul posesorilor de Volkswagen care consideră că brandul pe care îl conduc are o conduită caracterizată de onestitate s-a redus cu un sfert în era post dieselgate. Cifrele arată încă o dată faptul că relaţia şoferilor cu brandurile auto pe care le conduc e mai complexă de «cât bagă maşina». Pe de altă parte, acestea nu sunt veşti deloc bune pentru Volkswagen. Ele semnifică faptul că impactul dezamăgirii clienţilor săi va începe să se regăsească pe deplin în vânzări abia de acum înainte, în ciuda bine-cunoscutei preferinţe a românilor faţă de mărcile made in Germany", se arată în comunicatul D&D Research.
Astfel, doar 55% dintre românii posesori de Volkswagen consideră că brandul este caracterizat de onestitate, faţă de 73% în urmă cu doi ani. În cazul Ford, acest indicator a urcat de la 66% la 79%, iar în cel al Dacia de la 52% la 83%.
Pentru această analiză, D&D Research a comparat datele obţinute de la posesorii de Volkswagen cu cele de la Ford şi Dacia, iar participanţii la studiu au fost persoane care conduc aceeaşi maşină în 2015 ca şi în 2013, la data primei măsurări.
Sondajul a fost realizat online şi prin telefon în anii 2013 şi 2015, pe eşantioane de 1.043, respectiv 770 persoane şi are o eroare maximă admisă a datelor de plus/minus 3,5%, la un grad de încredere de 95%. Datele pentru acest an au fost culese în perioada 30 Septembrie - 7 Octombrie.
Citește pe alephnews.ro: Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
Citește pe www.zf.ro: Bucureştiul se schimbă la faţă: Un nou complex rezidenţial de 260 de milioane de euro, cu 2.000 de apartamente
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Bucureştiul se schimbă la faţă: Un nou complex rezidenţial de 260 de milioane de euro, cu 2.000 de apartamente
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Elena Mateescu anunță cum va fi vremea în minivacanța 1 Mai – Paște! Ce ne așteaptă, de fapt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe