- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (14.04.2014, 11:30)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
STUDIU: Doar 5% dintre românii care cumpără bilete de avion online îşi fac şi asigurări de călătorie
Doar 5% dintre românii care cumpără online bilete de avion pentru plecări în străinătate îşi fac şi asigurare de călătorie, evitând astfel riscul ca pentru o singură zi de spitalizare, în cazul unei boli sau accident să plătească cel puţin câteva sute de euro, potrivit portalului de turism Vola.ro.
323 afișări
Doar 5% dintre românii care cumpără bilete de avion online îşi fac şi asigurări de călătorie (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Procentul celor care cumpără bilete de avion online şi achiziţionează şi o asigurare de călătorie (asigurare de sănătate sau pentru pierderea bagajului) s-a menţinut constant în ultimii ani potrivit sursei citate. În schimb, numărul persoanelor care cumpără biletul de avion offline (apelând la un agent de turism) şi se decid şi pentru o asigurare de călătorie este în creştere, aproximativ 35% dintre aceştia alegând asigurarea.
"Dacă în anul 2012, procentul mediu al celor care alegeau o asigurare de călătorie era de aproximativ 16%, în 2013 a evoluat la aproximativ 20%, iar spre sfârşitul anului 2013 şi începutul lui 2014, asigurările au fost cumpărate de aproximativ 35% dintre cei care au achiziţionat biletul din agenţie. În luna februarie a acestui an am atins chiar un record, rata de conversie pentru asigurările offline fiind de peste 40%", a declarat luni într-un comunicat Alina Dumitrescu, Directorul Agentiei Vola.ro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
Potrivit Vola.ro, clienţii percep asigurarea ca pe un cost în plus, nu neapărat ca pe un beneficiu.
"În spaţiul Schengen a apărut Cardul European de Sănătate şi mulţi dintre clienţii care refuză asigurarea propusă de noi invocă acest motiv. Ce le scapă acestora din vedere este că asigurarea de călătorie are mult mai multe beneficii, cel mai important dintre ele este că te asigură şi în sistemul privat de sănătate, spre deosebire de cardul european. La acestea se adaugă, în funcţie de tipul de asigurare ales, despăgubirea în caz de pierdere a bagajului, întârzierea sau pierderea conexiunii unui zbor sau chiar falimentul companiei aeriene", a mai spus Alina Dumitrescu.
Aproximativ 58% din asigurările vândute de Vola.ro sunt asigurări medicale, aproximativ 34% sunt poliţe medicale care asigură şi bagajul şi doar 8% sunt poliţe de călătorie care acoperă riscul de pierdere a conexiunii si a plecării.
"În general, poliţele care asigură bagajul şi cele care acoperă riscul de pierdere a conexiunii se recomandă pentru zborurile cu escală sau intercontinentale. Având mai multe cereri pe partea de zboruri directe, este normal ca procentul poliţelor medicale să fie cel mai ridicat", se mai arată în comunicat.
Preţurile poliţelor de călătorie variază în funcţie de paleta de riscuri pentru care turistul alege să se asigure (asigurare medicală simplă, asigurare medicală + asigurarea bagajului sau întârzierea acestuia, asigurare medicală + bagaj + pierderea conexiunii şi a plecării), durata călătoriei şi zona în care călătoreşte.
Potrivit Vola.ro, din cauza conflictelor armate existente, în acest moment nu se pot încheia asigurări în Iran, Irak, Afganistan, Siria şi Liban. Vârsta limită pentru încheierea unei asigurări de călătorie este 80 ani.
"Pentru pachetele turistice pe care le vindem, am introdus în costul final al vacanţei şi asigurarea medicală. Astfel, orice client care cumpără o vacanţă/city break are asigurat transportul cu avionul, cazarea şi asigurarea medicală pe întreaga durată a călătoriei", a declarat Ioana Bălănescu, directorul Departamentului de Turism al Vola.ro.
Cele mai cerute asigurări sunt cele medicale simple şi cele care includ şi riscul de pierdere sau întârziere a bagajului. În general, numărul de poliţe vândute este în creştere în perioada martie-septembrie, iar în octombrie-martie fluctuează destul de mult. În perioada vacanţei de iarnă se vînd mai multe asigurări pentru sporturile extreme.
"Un accident pe pârtie sau o zi de spitalizare te pot face să scoţi din buzunar mai mult de câteva sute de euro, iar asigurarea costă cu mult mai puţin", a adăugat Alina Dumitrescu.
O asigurare medicală de călătorie pentru trei zile în Europa costă opt euro, pentru şapte zile 11 euro, iar pentru 14 zile, preţul ajunge la 17 euro.
Agenţia de turism online Vola.ro a devenit în luna octombrie 2013, pentru al treilea an consecutiv, compania de tehnologie cea mai dinamică din Europa Centrală, potrivit topului Deloitte Technology Fast 50 Central Europe, după ce în ultimii cinci ani şi-a majorat veniturile de peste 57 de ori, ajungând la 92,8 milioane de lei în 2012.
Vola.ro este cea mai mare agenţie de turism online din România şi deserveşte persoane fizice sau companii, oferind bilete de avion de linie şi low-cost, rezervări hoteluri, city break-uri, vacanţe, asigurări medicale de călătorie şi servicii de rent-a-car.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe