Top nouă companii care au făsut istorie cu numele brandurilor

Sunt companii care au ajuns cunoscute pretutindeni în lume. Sunt branduri de referinţă, sunt nume care au ajuns să se identifice cu domenii precum electronice, fotografie, IT sau vestimentaţie. Sunt corporaţii pe care orice manager de succes şi-ar dori să le conducă. Este vorba despre nouă organizaţii care au revoluţionat lumea cu produsele, serviciile şi marketingul lor.

541 afișări
Imaginea articolului Top nouă companii care au făsut istorie cu numele brandurilor

Top nouă companii care au făsut istorie cu numele brandurilor (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Apple: Percepţii inovatoare

În 1970, cânt Steve Jobs a vrut să creeze o linie de PC-uri, computerele erau considerate instrumente ciudate şi inaccesibile majorităţii oamenilor. Aşa că, atunci când a venit vorba despre alegerea numelui companiei, Jobs a apelat la unul dintre prietenii său, pe care l-a rugat să se gândească ce nume ar atrage atenţia şi curiozitatea potenţialilor clienţi. Cofondatorul Steve Wozniak s-a inspirat din comuna din Oregon, în care locuia Jobs, ce purta denumirea de Apple, datorită împrejurimilor pline cu livezi de mere. Astfel a ajuns Steve să transforme Apple în liderul electronicelor inovatoare, odată cu lansarea iPod-ului, iPhone-ului şi tabletelor iPad, produse care au atras atenţia atât pasionaţilor de tehnologie şi calculatoare, cât şi a celor nepasionaţi, strârnindu-le acestora din urmă interesul.

Citeşte mai multe despre numele bradurilor care au făcut istorie pe www.incont.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici