Veniturile UPC România au crescut în primul semestru cu 8%, la 74,2 milioane de dolari

Veniturile operatorului prin cablu UPC România au crescut cu 7,7% în primul semestru, de la 68,9 milioane de dolari în primele şase luni ale anului trecut la 74,2 milioane de dolari, în contextul creşterii numărului de abonamente vândute clienţilor.

177 afișări
Imaginea articolului Veniturile UPC România au crescut în primul semestru cu 8%, la 74,2 milioane de dolari

Veniturile UPC România au crescut în primul semestru cu 8%, la 74,2 milioane de dolari

În trimestrul al doilea, veniturile UPC România au crescut cu 8,7%, de la 34,3 milioane de dolari în aprilie-iunie anul precedent la 37,3 milioane de dolari în acelaşi interval din 2014, se arată într-un raport al grupului american Liberty Global, care controlează compania din România.

Anul trecut, veniturile UPC România au crescut cu 8%, la peste 140 milioane de dolari, de la 130 milioane de dolari în anul anterior, pe fondul avansului portofoliului de clienţi.

Portofoliul de clienţi al companiei în România a crescut uşor în primul semestru, de la 1,154 milioane la miljlocul anului trecut la 1,158 milioane în iunie 2014, în timp ce raportat la 1,189 milioane la sfârşitul anului trecut se află în scădere.

Compania şi-a îmbunătăţit poziţia în privinţa liniilor generatoare de venit (revenue generating unit - RGU) atât faţă de jumătatea anului trecut, cât şi faţă de decembrie, ceea ce înseamnă că UPC România a reuşit să vândă clienţilor un număr mai mare de abonamente, printre care internet, televiziune sau telefonie.

"Investiţiile susţinute în reţea, în servicii şi în echipa noastră şi ofertă (...) contribuie la consolidarea poziţiei UPC pe piaţa locală de telecomunicaţii", a declarat Severina Pascu, director general al UPC România & Ungaria, potirivt unui comunicat al UPC România.

Numărul liniilor generatoare de venit a urcat cu peste 6%, la 1,862 milioane în iunie, de la 1,75 milioane în aceeaşi lună a anul trecut. În decembrie numărul liniilor generatoare de venit se situa la 1,843 milioane.

Compania a depăşit pragul de 500.000 de clienţi de televiziune digitală, de 400.000 de clienţi de internet şi pe cel de 300.000 de clienţi de telefonie, se arată în comunicatul UPC România.

UPC a câştigat aproximativ 57.000 de noi abonamente Fiber Power de la an la an, ceea ce reprezintă o creştere anuală de peste 16%. La 30 iunie 2014, UPC oferea servicii Fiber Power către 406.700 de clienţi. Peste 70% dintre aceşti clienţi beneficiază de internet de mare viteză, în timp ce peste 53% din clienţii de internet UPC au WiFi.

În trimestrul al doilea, UPC a atras peste 21.700 noi abonamente de televiziune digitală, ajungând la sfârşitul lunii iunie pe acest segment la 514.800. Creşterea anuală pentru operaţiunile de televiziune digitală este de peste 16%. La sfârşitul lunii iunie 2014, aproximativ 26% din clienţii UPC de televiziune digitalã (peste 133.300), beneficiau şi de televiziune HD.

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de peste 21%, în trimestrul al doilea, compania având o bază de aproximativ 304.900 clienţi cu servicii de telefonie. În decembrie, numărul de clienţi pe acest segment se situa la 279.100.

UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală.

Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a grupului Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din lume.

Principalii concurenţi ai UPC România sunt RCS&RDS şi Romtelecom.

Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), internet în bandă largă şi telefonie în aproximativ 200 de localităţi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici