- Home
- Economic
- NEW YORK, (18.12.2014, 18:49)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Wrigley renunţă la brandul gumei Orbit, care va fi încorporat în brandul Extra
Wrigley renunţă din luna ianuarie a anului viitor la brandul gumei de mestecat Orbit, care va fi încorporat în brandul Extra, compania urmând să lanseze şi două noi arome, potrivit portalului talkingretail.com.
1847 afișări
Wrigley renunţă la brandul gumei Orbit, care va fi încorporat în brandul Extra
"2014 a fost un an de un succes incredibil pentru Extra. Aducerea Orbit sub umbrela Extra şi îmbunătăţirea ofertei vor favoriza continuarea creşterii", a declarat directorul de marketing al produselor Wrigley pentru îngrijire orală, Sue Cobbledick.
În 2015, brandul Extra va beneficia de o investiţie în valoare de 15 milioane de lire sterline pentru marketing şi un nou look. Astfel, noile Extra Peppermint şi Spearmint vor fi inscripţionate cu mesajul "Noul nume al Orbit".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
POLITICO: Potenţialii candidaţi pentru şefia Comisiei Europene, dacă von der Leyen nu ar câştiga un nou mandat / Klaus Iohannis se află pe listă
-
Belarus afirmă că s-a încercat un atac cu drone asupra capitalei Minsk din Lituania. Lukaşenko susţine că opoziţia încercă să cucerească un district şi să ceară NATO să desfăşoare trupe
-
Rusia ameninţă că Polonia va fi ţinta unui atac rusesc dacă NATO ar desfăşura arme nucleare pe teritoriul polonez
Măsura coincide cu lansarea a două noi arome în cadrul gamei Extra, Strawberry şi Bubblegum, care vor avea rolul să atragă cumpărători mai tineri pentru această categorie şi să profite de interesul în creştere al consumatorilor pentru produsele de îngrijire orală şi cu arome de fructe.
Lansarea va fi susţinută printr-o campanie de publicitate la televiziune pe o perioadă de 16 săptămâni, care va reaminti beneficiile aduse de guma de mestecat fără zahăr pentru protejarea danturii întregii familii.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul dat de oamenii de știință: Peste jumătate din populația lumii s-ar putea îmbolnăvi de boli transmise de țânțari
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Umilită din cauza listei de cumpărături! Ce a pățit Lili din Iași, după ce a luat coniac și bere de la magazinul din apropierea casei
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe