Un site pe care McDonald’s le recomanda angajaţilor săi să evite mâncarea fast-food a fost închis

Compania McDonald’s şi-a închis temporar, miercuri, site-ul dedicat personalului, McResource Line, pe care îşi sfătuia angajaţii să nu consume mâncăruri de tip fast-food, ci meniuri mai sănătoase, bazate pe fructe şi legume.

Share pe Facebook 8775 afişări

Un site pe care McDonald’s le recomanda angajaţilor săi să evite mâncarea fast-food a fost închis (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Mâncărurile de tip fast-food reprezintă alternative rapide şi accesibile ca preţ (…) faţă de mâncarea gătită. Chiar dacă sunt convenabile şi economice pentru un stil de viaţă ocupat, meniurile fast-food sunt de obicei bogate în calorii, grăsimi saturate, zahăr şi sare şi expun oamenii riscului de obezitate", se spunea pe acest site, informează dailymail.co.uk.

"Deocamdată, trecem prin operaţiuni de mentenanţă, pentru a vă oferi cea mai bună experienţă posibilă. Ne cerem scuze pentru aceste upgrade-uri care sunt în curs de desfăşurare", se arată pe site-ul principal al companiei McDonald’s, care a confirmat închiderea paginii de internet McResource Line, informează CNN.

Citeşte şi: McDonald's le recomandă angajaţilor să evite mâncarea de tip fast-food

În ciuda faptului că oferta de meniuri de la McDonald’s include mâncăruri prăjite şi alte produse pe bază de potenţiatori de gust, compania le recomanda angajaţilor săi, pe site-ul McResource Line, să evite "produsele prăjite" şi să "limiteze adaosul de brânză, şuncă şi maioneză".

Avertismentul avea, de asemenea, în vedere hamburgerii, cartofii prăjiţi şi sucurile acidulate, deoarece "o dietă bogată în grăsimi prezintă un risc mare de obezitate".

Numeroase restaurante tip fast-food oferă reduceri la mâncare şi pauze de masă scurte pentru angajaţi, forţându-i astfel să mănânce mâncare nesănătoasă.

Din acest motiv, angajaţii companiei McDonald’s erau sfătuiţi să mănânce în alte locuri: "Mâncaţi în locuri care oferă o varietate de salate, supe şi legume".

Acelaşi site a ajuns pe prima pagină a presei internaţionale la începutul anului, când şi-a îndemnat angajaţii, nemulţumiţi de salarii, să îşi vândă lucruri din casă, să aplice pentru obţinerea cupoanelor pentru mâncare şi să îşi mai ia o slujbă pentru a face faţă crizei financiare.

Pe site apăreau sfaturi şi despre cum să dai bacşis bonelor, portarilor, antrenorilor personali şi personalului responsabil de curăţarea piscinelor.

Înainte de închiderea site-ului, un purtător de cuvânt al companiei McDonald’s a declarat că mesajele respective au fost "complet scoase din context".

Share pe Facebook

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
MCDONALD’S ,
SITE ,
MÂNCARE
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.