- Home
- Life-Entertaiment
- BUCUREŞTI, (02.06.2022, 16:03)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
EToro: Filmele de succes împing vânzările de jucării peste nivelul de dinaintea pandemiei
Tom Cruise a luat cu asalt prima poziţie a box office-ul global cu noul său film, Top Gun Maverick, câştigând 300 de milioane de dolari în primele patru zile de la premieră, scrie al analistul eToro, Bogdan Maioreanu
241 afișări
Sursa Foto - Hepta
Un rezultat excelent pentru compania producătoare a filmului, Paramount. Legat de film, se poate cumpăra o replică a portavionului din film, cu tot cu avionul de luptă al lui Maverick, produs de Matchbox, o marcă deţinută de Mattel. Un producător polonez, Cobi, propune seturi de piese de construcţie, iar Revell propune modele ale avioanelor din film, ce pot fi construite, la scară redusă, toate sub licenţă.
Realizarea acestor jucării nu este o întâmplare. Statisticile de la începutul anului 2021 arată că jucăriile bazate pe filme înregistrează o creştere cu 19% a veniturilor faţă de 2019. Jucăriile care nu sunt bazate pe filme au înregistrat doar creşteri de o singură cifră.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Statele Unite cer Qatarului să expulzeze conducerea politică a Hamas, dacă refuză încetarea focului
-
Mesajul socialiştilor europeni faţă de conservatorii Ursulei von der Leyen: Nu lucraţi cu extrema dreaptă
-
Un avion de vânătoare cu inteligenţă artificială ţine pasul cu un pilot uman
-
Alegeri locale în Marea Britanie: Sadiq Khan obţine un al treilea mandat de primar al Londrei
Disney a valorificat deja această tendinţă. Cu peste 137 de milioane de abonaţi în întreaga lume la serviciul său de streaming Disney +, care se va lansa luna aceasta şi în România, jucăriile sub licenţă, bazate pe filmele şi emisiunile TV Disney se găsesc aproape în orice magazin de jucării. Iar companiile se luptă pentru dreptul de a le produce. Mattel şi Hasbros-au luptat pentru licenţele Disney Princess şi Frozen. Hasbro a preluat licenţa în 2016, după ce Mattel a produs jucăriile timp de douăzeci de ani. Dar, la începutul acestui an, Mattel a recâştigat drepturile de a face păpuşi bazate pe personajele prinţeselor Disney, inclusiv Elsa şi Anna din Frozen, Jasmine din "Aladdin", împreună cu Albă ca Zăpada, Cenuşăreasa, Ariel, Moana şi alte eroine Disney.
Barbie, produsă de Mattel, este o păpuşă de modă care a fost lansată în 1959. Dar Barbie a evoluat şi ea într-o păpuşă asociată cu diverse filme. Există o corelaţie între jucăriile bazate pe filme,emisiuni TV şi vânzări. De exemplu, serialul "Barbie Dreamhouse Adventures'' de pe Netflix şi vânzările păpuşii Dreamhouse Barbie sunt corelate. Pe măsură ce orele de vizionare ale serialului Barbie au crescut puternic, aproape dublându-se între februarie şi iunie 2020, vânzările de păpuşi Barbie Dreamhouse au crescut şi ele vertiginos. A devenit una dintre primele 10 jucării cu cele mai rapide vânzări din SUA din martie până în septembrie 2020.
În cea mai recentă raportare financiară, Mattel a anunţat că încearcă să dezvolte mai multe dintre mărcile sale în filme noi: un film Hot Wheels produs de compania Bad Robot a lui JJ Abrams şi un film Barbie cu Margot Robbie, care va fi lansat în 2023.
Hasbro şi-a reînnoit acordul cu studioul Lucasfilm al Disney pentru a produce jucării bazate pe franciza Star Wars, dar şi pe Indiana Jones. Harrison Ford se va întoarce în cinematografe în rolul lui Indiana Jones, pentru a cincea oară într-un nou film, pe 30 iunie 2023. Noile jucării vor fi disponibile atunci.
Hasbro a anunţat recent un dividend de 0,7 dolari pentru acţiunile sale. În primul trimestru din 2022, compania a avut venituri de 1,16 miliarde de dolari. Compania are în portofoliu aproximativ 1.500 de mărci, printre care se numără Monopoly, Magic, The Gathering, Nerf, My Little Pony, Transformers, Play-Doh, Dungeons & Dragons, Power Rangers, Peppa Pig şi mărci partenere de top. Vânzările produselor sale au crescut cu 3% în ultimul an, dar în timp ce în SUA au crescut cu 12%, în Europa au scăzut cu 6%, iar în Asia cu 19%.
În 2022, vânzările globale de jucării au crescut cu 1% în primele patru luni ale acestui an. Valoarea vânzărilor în toate ţările urmărite de compania de consultanţă NPD a depăşit vânzările din 2019, anul de dinainte de pandemia COVID-19. Ca număr de unităţi, vânzările au scăzut însă cu 5%, în timp ce preţul mediu de vânzare a crescut cu 7%. Cu alte cuvinte, asistăm în continuare la un nivel ridicat al vânzărilor de jucării, determinat de o creştere a preţului mediu.
Francizele populare de filme şi emisiuni TV alimentează creşterea vânzărilor de jucării şi într-un alt segment: cel al obiectelor de colecţie. Una din cinci jucării vândute la nivel global în acest an a fost o jucărie de colecţie, potrivit NPD.
Compania Funko, un producător de figurine şi produse de colecţie sub licenţă, profită de această tendinţă. Vânzările sale nete din primul trimestru al 2022 au crescut cu 63% de la an la an, America înregistrând o creştere de 70%, Europa de 43% şi celelalte teritorii de 48%, ceea ce arată că aceasta este o tendinţă globală. Franciza numărul unu a fost serialul TV Star Wars al Disney, The Mandalorian, urmat de universul Marvel, Five Nights at Freddy's (o serie de figurine bazate pe jocuri video), Pokemon şi Harry Potter.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Giulgiul din Torino, în care a fost înfășurat Mântuitorul, este autentic și are 2000 de ani
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk nu poate să piardă: A câştigat 40 de miliarde de dolari într-o singură săptămână, după ce a dat afară 14.000 de oameni
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Cum a reuşit o tânără să construiască o afacere cu care face milioane de dolari şi unde lucrează doar trei ore pe săptămână cu mai puţini bani de cât dau unii pe o pereche de pantofi
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Scandalul care a distrus-o pe faimoasa jucătoare de tenis: tatăl ei, acuzat că a avut o relație extraconjugală și că are un copil cu un manechin!
PROSPORT.RO
Anunţ trist despre Florin Piersic, direct din spital, de Paşte! Din păcate, nu se pune problema de externare...
CANCAN.RO
Stațiunea unică în România, de care puțini turiști știu. Aici se găsește „cel mai bine păstrat secret din Apuseni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:40
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 801. Rusia protestează faţă de declaraţiile făcute de Macron şi de Cameron: escaladare directă / Ucraina a lansat ghidul pentru Olimpiadă: sportivii nu au voie să dea mâna cu ruşii / Rusia acuză Marea Britanie de „implicare directă din ce în ce mai mare” în război
-
ieri, 21:50
Un avion de vânătoare cu inteligenţă artificială ţine pasul cu un pilot uman