Una dintre aplicaţiile Facebook va suferi noi modificări

Reprezentanţii Facebook au anunţat, miercuri, că platforma ”Messenger” va suferi modificări, urmând să fie adăugate reclame în interioriul aplicaţiei, precizează The Independent.

1174 afișări
Imaginea articolului Una dintre aplicaţiile Facebook va suferi noi modificări

Una dintre aplicaţiile Facebook va suferi noi modificări

Potrivit unui anunţ făcut de reprezentanţii reţelei de socializare, pe platforma Messenger ar urma să fie introduse anunţuri publicitare. Această decizie a fost luată după ce Facebook a atins capacitatea maximă de anunţuri publicitare de pe ”News Feed”, iar adăugarea reclamelor în Messenger ar fi cea mai viabilă soluţie pentru Facebook.

Din fericire pentru utilizatori, anunţurile publicitare nu vor fi amplasate în interiorul conversaţiilor, ci vor apărea în momentul deschiderii aplicaţiei.

Odată ce utilizatorii vor accesa acele reclame, ei vor fi automat redirecţionaţi pe site-ul reclamei sau vor fi introduşi într-un chat de Messenger cu compania respectivă. Facebook a testat aceste anunţuri publicitare pe utilizatorii aplicaţiei din Tailanda şi Australia încă de la începutul acestui an, iar reprezentanţii reţelei de socializare s-au declarat mulţumiţi de rezultate.

Reclamele vor apărea treptat în aplicaţia Facebook Messenger în următoarele săptămâni.

Dave Wehner, şeful direcţiei financiare a Facebook, a afirmat că încărcarea optimă a anunţurilor publicitare este un mix între artă şi ştiinţă.

"De asemenea, dorim să ne asigurăm că experienţa generală a utilizatorilor să fie echilibru între conţinutul organic şi cel al anunţurilor publicitare", a adăugat Wehner.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici