- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (13.07.2017, 02:27)
- Marian Avram
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Una dintre aplicaţiile Facebook va suferi noi modificări
Reprezentanţii Facebook au anunţat, miercuri, că platforma ”Messenger” va suferi modificări, urmând să fie adăugate reclame în interioriul aplicaţiei, precizează The Independent.
1174 afișări
Una dintre aplicaţiile Facebook va suferi noi modificări
Potrivit unui anunţ făcut de reprezentanţii reţelei de socializare, pe platforma Messenger ar urma să fie introduse anunţuri publicitare. Această decizie a fost luată după ce Facebook a atins capacitatea maximă de anunţuri publicitare de pe ”News Feed”, iar adăugarea reclamelor în Messenger ar fi cea mai viabilă soluţie pentru Facebook.
Din fericire pentru utilizatori, anunţurile publicitare nu vor fi amplasate în interiorul conversaţiilor, ci vor apărea în momentul deschiderii aplicaţiei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Studiu. Schimbările climatice provocate de om au „încetinit rotația Pământului” și ar putea afecta modul în care măsurăm timpul
-
Finanţare de 2,25 miliarde lei pentru investiţiile majore în industriile cu tradiţie în România
-
Imagini ruşinoase din Gaza: soldaţi israelieni s-au fotografiat jucându-se cu lenjeria intimă a femeilor palestiniene
-
Revoluţionând tehnologia militară: OVES Enterprise lansează soluţia Storm Shadow AI pentru vehicule autonome
Odată ce utilizatorii vor accesa acele reclame, ei vor fi automat redirecţionaţi pe site-ul reclamei sau vor fi introduşi într-un chat de Messenger cu compania respectivă. Facebook a testat aceste anunţuri publicitare pe utilizatorii aplicaţiei din Tailanda şi Australia încă de la începutul acestui an, iar reprezentanţii reţelei de socializare s-au declarat mulţumiţi de rezultate.
Reclamele vor apărea treptat în aplicaţia Facebook Messenger în următoarele săptămâni.
Dave Wehner, şeful direcţiei financiare a Facebook, a afirmat că încărcarea optimă a anunţurilor publicitare este un mix între artă şi ştiinţă.
"De asemenea, dorim să ne asigurăm că experienţa generală a utilizatorilor să fie echilibru între conţinutul organic şi cel al anunţurilor publicitare", a adăugat Wehner.
Citeşte şi: Cu cât sunt plătite cele mai mari vedete de la Hollywood pentru o SINGURĂ postare pe Instagram
Citeşte şi: IMAGINILE ZILEI 80 de persoane au format un lanţ uman pentru a salva o familie din apele Floridei
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
Citește pe www.zf.ro: Capcana din maşinile şoferilor: Detaliul pe care conducătorii auto îl ignoră zilnic şi le poate aduce o amendă de 3.300 lei
Citește pe www.zf.ro: Surpriză de la Kaufland în România. A investit deja peste 1 mil. euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Imaginile durerii! Mama Andreei a clacat la înmormântarea fetiței sale. Scene îngrozitor de dureroase pe ultimul drum al tinerei
CANCAN.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe