- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (16.11.2009, 13:39)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Vezi aici cea mai vizualizată reclamă
O campanie pentru Evian, care are ca protagonişti nişte bebeluşi pe role, a intrat în Cartea Recordurilor drept cea mai vizionată campanie online lansată până în prezent, cu peste 45 de milioane de vizualizări, informează Brand Republic.
203 afișări
Vezi aici cea mai vizualizată campanie online
Execuţiile dramatizează sloganul Evian "Trăieşte tânăr!" şi arată un grup de bebeluşi pe role care execută o serie de numere de acrobaţie.
Campania urmează mecanismul unor spoturi virale de succes cum ar fi cel al Burger King pentru "pui subordonaţi", creat de Crispin Porter + Bogusky, sau viralul pentru Samsung LED.
Rémi Babinet, fondatorul BETC Euro RSCG şi director de creaţie al Euro RSCG, agenţia care a realizat campania, crede că execuţiile arată că un concept creativ poate fi în egală măsură universal şi generator de rezultate.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Florian Coldea, după acuzațiile DNA: „Mă consider nevinovat”
-
Cifra rotundă de morţi şi de răniţi atinsă de Rusia pe frontul din Ucraina - sursă ucraineană
-
Prin gura unui lider, PNL a anunţat numele candidatului: vom da noul preşedinte al României
-
De ce s-a prăbuşit piaţa creditelor ipotecare în 2023. Un broker de credite explică situaţia
"În contextul crizei şi a unui recul general, această campanie a funcţionat ca un energizant pe o piaţă în recesiune", a spus el.
Spoturile Evian Roller Babies, parte din campania "Evian Live Young" lansată la începutul lui iulie la nivel internaţional, au devenit în cel mai scurt timp virale şi au înregistrat peste 16 milioane de vizualizări pe YouTube în doar trei săptămâni de la lansare.
În prima săptămână a campaniei, Evian a primit două premii de la reprezentanţii YouTube, pentru cel de-al doilea cel mai accesat clip în perioada 1-7 iulie şi pentru cel mai vizualizat spot în Franţa în aceeaşi perioadă.
În plus, toate spoturile campaniei au înregistrat un scor de popularitate de peste 80% pe YouTube, fiind unele dintre cele mai accesate şi comentate clipuri din reţea.
Citește pe alephnews.ro: Xi Jinping își face chatbot după chipul și ideologia lui. Un chatbot A.I. din China este antrenat pe baza doctrinei președintelui chinez
Citește pe www.zf.ro: Sfârşit de linie: După 20 de ani în România, BRD Finance vinde tot şi încetează activitatea. Ce se va întâmpla cu toate creditele clienţilor
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Israelul lansează noi atacuri în Rafah după ce Curtea Internațională de Justiție a cerut încetarea ofensivei
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Probleme la vârful unui imperiu european de miliardari: Acţionarii Peugeot s-au întors împotriva familiei franceze care deţine gigantul auto. Lista nemulţumirilor este lungă, iar investitorii critică totul de la strategia de investiţii la guvernanţă şi pierderile de pe bursă
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe