- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (18.07.2017, 15:16)
- Dan Straut
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ANCHETĂ în cazul trenului de călători care s-a DESPRINS de locomotivă în mijlocul câmpului. CFR Călători: Ruperile de cuplă nu sunt un fenomen nou, procedurile sunt foarte clare
O echipă de la Revizoratul de siguranţă a circulaţiei analizează cauzele tenhice „şi va stabili vinovăţiile, dacă există” în cazul ruperii de cuplă înregistrate marţi dimineaţa la trenul InterRegio 1696 Timişoara-Bucureşti, a declarat directorul general adjunct al CFR Călători, Adrian Vlaicu.
2335 afișări
CFR Călători: Anchetă în cazul trenului IR 1696 Timişoara-Bucureşti, care s-a desprins de locomotivă
„În acest moment, o echipă de la Revizoratul de siguranţă a circulaţiei din zona Bucureşti este în depoul Bucureşti Călători şi aşteaptă remizarea celor două locomotive pentru aspectarea tehnică. Vor face o cercetare tehnică, dar şi a partidei de tren, a partidei de locomotivă, a celor doi mecanici care erau pe locomotivele din capul trenului şi abia după aceea se va putea stabili o cauză clară a ruperii aparatului de tracţiune dintre locomotivă şi tren şi eventualele vinovăţii, dacă acestea există”, a precizat Adrian Vlaicu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Musk are planuri controversate cu cipurile Neuralink: Oamenii se vor contopi cu Inteligența Artificială
-
Prognoza pentru luna aprilie: temperaturi uşor mai ridicate decât cele normale
-
România marchează astăzi 20 de ani de la intrarea în NATO în vremuri de ameninţări ruseşti. Mesajul lui Klaus Iohannis, candidat la funcţia de secretar general al Alianţei
-
O dronă ar fi fost filmată în apropierea oraşului Brăila
Marţi, în jurul orei 8 dimineaţa, trenul InterRegio 1696 Timişoara-Bucureşti a frânat automat în zona Radomireşti. Cei aproximativ 300 de pasageri şi-au continuat călătoria în acelaşi tren, fără a fi pusă în pericol siguranţa şi securitatea acestora. Garnitura şi-a reluat traseul după aproximativ o oră de staţionare şi după realizarea tuturor probelor care se impun prin reglementările în vigoare.
„În nici un moment nu a fost pusă în pericol siguranţa şi securitatea feroviară şi a călătorilor din tren. Sistemele de securitate ale trenurilor au funcţionat perfect”, a precizat oficialul CFR Călători.
Potrivit acestuia, „ruperile de cuplă nu sunt un fenomen nou, sunt de când există calea ferată şi tocmai de aceea procedurile sunt foarte clare în aceste situaţii. Evident, nu este un eveniment plăcut nici pentru personalul de locomotivă, nici pentru personalul de tren, cu atât mai puţin pentru pasageri”.
Adrian Vlaicu a mai precizat: „În capul trenului erau două locomotive. Din motive de eficientizare a exploatării, acest tren venea cu două locomotive care au servit alte trenuri care au plecat din gara de nord. Cele două locomotive au depăşit zona macazurilor din staţie pentru a nu bloca complet staţia, s-au oprit, au procedat conform reglementărilor în vigoare pentru revenirea la tren (reglementări care, într-adevăr, cer mai mult timp) şi apoi au aplicat procedura de recuplare şi proba frânei. O procedură de acest tip poate dura între 50 şi 60 de minute, în funcţie de punctul în care se întâmplă”.
Practic, explică oficialul CFR Călători, „în momentul în care s-a desfăcut cupla de tracţiune garnitura şi locomotiva sunt frânate de urgenţă şi nu se mai pot mişcă de pe loc decât în momentul în care garnitura este alimentată şi locomotivele şi frânele sunt realimentate şi deblocate. Altfel, frâna rămane blocată şi garnitura nu poate să mai mişte”.
„Din momentul în care s-a produs frânarea, plecarea trenului cu cuplele noi după ce s-au făcut toate procedurile privind frânele şi recuplarea, trenul s-a pus în mişcare. Câteva secunde trenul s-a frânat, mecanicii au sesizat frânarea şi, masa inerţială a locomotivelor fiind mai mare, s-a produs o oarecare distanţă faţă de vagoane”, a mai spus Vlaicu.
Citeşte şi: Centura de ocolire a Caracalului, începută de şase ani, nu poate fi finalizată nici în acest an. CNAIR va trece la noi expropieri
Citeşte şi: Parcările publice şi private vor fi taxate. Primarul Firea: Din toamnă, nu se va mai putea parca gratuit. Ce spune despre benzile unice pentru transportul în comun
Citeşte şi: Un tren cu 300 de pasageri a rămas blocat pe câmp mai mult de o oră. Incidentul a avut loc pe ruta Timişoara Nord – Bucureşti Nord
Citeşte şi: FOTO| Un avion al KLM cu 298 de pasageri la bord şi o aeronavă Scandinavian Airlines au aterizat de urgenţă pe Aeroportul Henri Coandă, la două ore distanţă. Starea călătorilor
Citește pe alephnews.ro: Putin: „Nu vom ataca NATO, dar vom doborî toate avioanele F-16 trimise Ucrainei”
Citește pe www.zf.ro: Capcana din maşinile şoferilor: Detaliul pe care conducătorii auto îl ignoră zilnic şi le poate aduce o amendă de 3.300 lei
Citește pe www.zf.ro: Pagina verde. Plastic – realităţi şi prejudecăţi. Ce se aruncă şi ce nu se aruncă în containerul pentru deşeuri din plastic?
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Mirel din Timişoara, renegat de familie după crima oribilă! Gestul făcut de fiecare membru în parte
CANCAN.RO
Câți euro a primit Alexandra Ciomag, din partea Pro TV, pentru cele 11 săptămâni petrecute la Survivor All Stars ELIMINATA AZI-NOAPTE
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe