- Home
- Social
- CLUJ NAPOCA, (14.01.2017, 07:00)
- Vasile Magradean
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
FOTO O echipă de IT-işti clujeni a lansat aplicaţia care elimină chelnerul şi este folosită la New York
O echipă de IT-şti din Cluj-Napoca a lansat o aplicaţie care permite trimiterea unei comenzi de pe telefonul mobil direct la bar, astfel încât clientul nu mai aşteaptă chelnerul, aceasta fiind introdusă şi în două restaurante de top din New York, transmite corespondentul MEDIAFAX.
4210 afișări
FOTO O echipă de IT-işti clujeni au lansat aplicaţia care elimină chelnerul şi este folosită la New York
Echipa a dezvoltat aplicaţia Fastorder după ce proprietarul unei cafenele din Alba Iulia a realizat cât de grea este gestionarea unui număr mare de comenzi în perioadele aglomerate, când creştea timpul de aşteptare al chelnerului. „Aşa s-a născut Fastorder, la început am investit banii noştri ca să dezvoltăm aplicaţia, după care am găsit un partener care a investit 125.000 de euro în acest proiect. Un client intră într-un local care are implementată aplicaţia, o descarcă pe telefon, scanează codul QR şi se recunoaşte masa la care se află. Poate naviga prin meniu, face comanda direct la bar prin selectarea produselor, dar se poate chema şi un ospătar sau se poate cere debarasarea mesei. Se poate vedea cât este nota de plată iar în perioada următoare vom trece la o altă etapă, care presupune plata cu cardul direct de pe telefonul mobil a consumaţiei. Aplicaţia înseamnă reducerea timpilor de aşteptare a comenzii, astfel încât nu mai trebuie ca un client să aştepte după un chelner”, a declarat corespondentului MEDIAFAX Lucian Cramba, director executiv al Fastorder, proprietarul cafenelei de la care a pornit noul concept.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Vor să apere România, dar nu prea au cu ce. MApN anunță rezultate dezastruoase la proba sportivă în rândul candidaților la postul de „soldați profesioniști”
-
Undă verde pentru Centura Verde Bucureşti-Ilfov. Vot cu unanimitate din partea comisiilor reunite pentru mediu şi pentru păduri din Senat
-
Serghei Şoigu anunţă un număr impresionant de morţi în tabăra duşmanilor ucraineni
-
Grindeanu: Pas important pentru construcţia unei noi autostrăzi: Alternativa Techirghiol
Potrivit acestuia, aplicaţia permite şi împărţirea notei de plată în cazul în care la masă sunt mai mulţi consumatori, în condiţiile în care se ştie clar ce a consumat fiecare.
”Aplicaţia traduce automat comanda în engleză, astfel încât poate fi utilizată şi de un client străin care serveşte masa sau bea o cafea într-un local partener din România. De asemenea, putem include în aplicaţie şi bacşişul care poate fi lăsat chelnerului. Un astfel de serviciu schimbă modul de interacţiune al clientului cu restaurantul şi îl ajută şi pe ospătar, îi face munca mai uşoară. Ospătarul ia comanda mergând direct la bar, ştie exact ce şi unde să aducă şi îl scuteşte de drumurile prin sală, iar aplicaţia le oferă informaţii despre preferinţele şi tendinţele de consum ale clienţilor”, a precizat Cramba.
În prezent, aplicaţia are peste 10.000 de utilizatori în România şi poate fi accesată în 80 de localuri – restaurante şi baruri - din mai multe oraşe din ţară: Cluj-Napoca, Craiova, Bucureşti, Ploieşti, Braşov, Timişara, Alba Iulia, iar recent a fost introdusă şi în două restaurante celebre din New York – ”Fresco by Scotto”, unde au luat masa, printre alţii, Donald Trump, Bill Clinton sau John Lennon, şi ”Cipriani”.
De asemenea, aplicaţia se pretează şi pentru hoteluri, unde clientul poate comanda room-service din cameră direct la bucătărie, sau pentru terasele de la mare.
Citeşte şi: FOTO Urmaşii unei victime a Mineriadei, audiaţi la parchet: Cerem daune morale şi materiale
Citeşte şi: GALERIE FOTO Familia care a renunţat la alimentele din supermarket şi îşi face acasă produsele cosmentice. Orice bun care intră este păstrat până i se mai găseşte o întrebuinţare
Citește pe alephnews.ro: Îți citește Poliția mesajele? Europol vrea să elimine criptarea din WhatsApp și Signal. Care sunt argumentele invocate
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum depășești emoțiile atunci când ai un interviu de angajare? Onestitatea, principala miză a ambelor părți
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
De la Floreasca, l-au internat la Obregia. Mititelu Jr., mutat la 'Spitalul 9'! Ce au constatat medicii + câte zile îl vor ține la psihiatrie
CANCAN.RO
Diagnosticul de cancer al prințesei Kate Middleton: Meghan și Harry pun sare pe rana regală?
GANDUL.RO
Armata OBLIGATORIE în România? ANUNȚUL lui Iohannis! AVERTISMENT cutremurător privind RĂZBOIUL în Europa
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe