- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (25.11.2010, 15:38)
- Florin Radu , Florin Radu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Steaua a lansat o băutură răcoritoare
FC Steaua a lansat, joi, în cadrul unei conferinţe de presă, băutura răcoritoare "Cola Steaua", prima de acest gen care aparţine unui club de fotbal românesc, ea urmând să fie comercializată iniţial în 12.500 de puncte de vânzare din România.
115 afișări
Steaua a lansat o băutură răcoritoare (Imagine: Razvan Lupica/Mediafax Foto)
Directorul sportiv al echipei Steaua, Narcis Răducan, speră ca rezultatele formaţiei "roş-albastre" să încurajeze vânzarea noului produs. "Mă bucură această iniţiativă a departamentului de marketing. Suntem conştienţi că aceste lucruri frumoase ies în evidenţă atunci când merge şi jocul echipei. Sper ca spectatorii noştri să capete efervescenţă cu această băutură care să ajute echipa", a spus Răducan.
Mijlocaşul stelist Janos Szekely îşi doreşte ca suporterii să sărbătoarească victoriile echipei cu noul produs. "Suntem bucuroşi că suntem primul club din România care lansează o băutură răcoritoare. Le recomand să o încerce fiecare iar suporterii noştri să-şi răcorească setea după victoriile pe teren. Am încercat-o şi e foarte bună. În scurt timp sperăm să apară şi şampania şi să sărbătorim cu cola, şampanie şi vin", a declarat Szekely.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Fundaşul Novak Martinovici îşi doreşte ca suporterii să se bucure după meciul cu CFR Cluj cu cola şi vin marca Steaua. "Sperăm ca după un rezultat bun cu CFR să ne bucurăm cu acest nou produs. Iar dacă rezultatul e şi mai bun să folosim şi puţin vin Steaua", a spus Martinovici.
Directorul de marketing al FC Steaua, Bobby Durbac, a explicat cum s-a ajuns la decizia ca gruparea "roş-albastră" să comercializeze băutura răcoritoare. "Am plecat de la analiza pieţei de băuturi răcoritoare. Din totalul de băuturi carbogazoase, cola reprezintă 49 la sută. Intenţionăm, la ora asta, să acoperim 12.500 de puncte de vânzare în România, de la chioşcuri până la hipermarketuri. Este o băutură răcoritoare care sperăm să facă furori printre suporterii noştri. Reţeta a fost dezvoltată de liderul mondial al companiilor care produc ingredientele pentru băuturile răcoritoare. Este o băutură fără conservanţi, numai cu ingrediente naturale", a spus Durbac.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe