Artista s-ar fi ales cu 42 de hoverboard-uri gratuite din partea Sidekick Group Corp, pentru ca ea şi dansatorii săi să le folosească în timpul concertelor susţinute în cadrul turneului ”Jennifer Lopez: All I Have residency”.
În schimb, J. Lo. ar fi fost de acord să ajute la promovarea produsului pe paginile personale de social media, o dată la trei luni, dar oficialii companiei susţin că solista nu a făcut acest lucru decât o singură dată, iar mai târziu a şi şters postarea din mediul online.
Acum, compania o dă în judecată pentru a recupera pagubele în valoare de 54.390 dolari (43,600 £), bani folosiţi pentru a personaliza vehiculele electrice.
Până în prezent, reprezentanţii artistei nu au făcut niciun comentariu pe marginea acestui subiect.
Citeşte şi: Tânăra de 22 ani care ar putea fi noul Einstein. La doar 14 ani, construise deja un prototip de avion
Citeşte şi: Cum trebuia de fapt să se sfârşească îndrăgitul film „Frozen“. Finalul alternativ care te va face să priveşti povestea cu alţi ochi
Citeşte şi: Cum a reacţionat o cobră însetată când un bărbat i-a oferit o sticlă cu apă. Episodul se petrece în contextul secetei extreme din sudul Indiei
Citeşte şi: După „Balena albastră”, un nou JOC MORTAL devine viral pe Facebook. Ce sunt puşi să facă minorii