În România, în primele nouă luni din 2017, au fost înmatriculate 97 de vehicule electrice (creştere de 321,7% faţă de primele nouă luni din 2016) şi 1.469 hibride (creştere de 114,8% faţă de aceeaşi perioadă din 2016).
În al treilea trimestru din 2017, cererea de vehicule cu propulsie alternativa (AFV) a continuat să crească în Uniunea Europeană (UE), menţinând trendul înregistrat în primul trimestru al acestui an.
Astfel, înmatriculările au crescut cu 51,4% comparativ cu perioada similară din 2016, fiind înmatriculate în UE un număr de 211.635 de autoturisme cu propulsie alternativă, însemnând 6,2% din totalul înmatriculărilor de autoturisme noi vândute în al treilea trimestru al anului 2017.
Vehiculele electrice (ECV) au reprezentat 1,6% din totalul vânzărilor de autoturisme noi.
Înmatriculările de vehicule hibride (HEV) şi vehicule electrice (ECV) au crescut cu 59,7%, respectiv 55,3%. De asemenea, au înregistrat creşteri vehiculele propulsate de propan sau gaz natural (30,6%), în special cele care folosesc GPL (38,1%).
Spania (90,7%) şi Germania (82,7%) au înregistrat cele mai mari creşteri de volume, urmate de Marea Britanie (48,2%), Franţa (47,9%) şi Italia (33,3%), creşterile fiind înregistrate în special pe segmentul vehiculelor electrice şi hibride.
În primele nouă luni din 2017, în UE au fost înmatriculate 629.228 de vehicule cu propulsie alternativă (AFV), cu 42,1% mai multe faţă de perioada similară din 2016.
Citeşte şi: Camera Consultanţilor Fiscali despre Split TVA: Nu este opţional, va afecta orice persoană impozabilă
Citeşte şi: România, pe primul loc în Uniunea Europeană la ponderea populaţiei care lucrează în agricultură
Citeşte şi: De ce sunt primarii supăraţi pe revoluţia fiscală: La Primăria Capitalei, după reducerea impozitului pe salarii de la 16% la 10%, se vor pierde un miliard de lei anual | INFOGRAFIC
Citeşte şi: TENSIUNI pe piaţa financiară.Mugur Isărescu încearcă să ţină în frâu dobânzile la leu., dar pe piaţa valutară euro a ajuns la 4,6 lei