Prima pagină » Comunicate » Grupul Rohlik lansează campania nouă „Magia este în fiecare coș” – arătând cum cumpărăturile alimentare pot simți ca ceva magic

Grupul Rohlik lansează campania nouă „Magia este în fiecare coș” – arătând cum cumpărăturile alimentare pot simți ca ceva magic

Grupul Rohlik, din care face parte supermarketul online Sezamo, unul dintre cei mai rapizi retaileri online de produse alimentare din Europa, a lansat o nouă campanie de brand intitulată „Magia este în fiecare coș”.
Grupul Rohlik lansează campania nouă „Magia este în fiecare coș” – arătând cum cumpărăturile alimentare pot simți ca ceva magic
Mediafax
26 mai 2025, 16:49, Comunicate

Campania subliniază modul în care Sezamo aduce clienții foarte aproape de alimente și produsele esențiale care contează cu adevărat – de la legume livrate în doar 6 ore de la recoltare și până la pâine proaspătă de la brutării locale, până la mâncare organică pentru bebeluși și produse farmaceutice. Este această combinație unică de sortiment excepțional și serviciu de top care distinge Sezamo. Pentru că atunci când ai acces la produse de cea mai bună calitate fără stresul și agitația unei drum la supermarket, cumpărăturile alimentare încetează să mai fie o corvoadă – și încep să se simtă ca ceva mai bun. Aceasta este magia pe care Sezamo o oferă în fiecare zi.

Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20949