Storia, platforma de imobiliare lansată de OLX, a derulat în perioada mai-iunie 2025 un nou studiu dedicat înțelegerii relației dintre potențialii clienți și profesioniștii din domeniul imobiliar. Concluziile sondajului arată că, deși nivelul de încredere rămâne scăzut, există o tendință de ușoară creștere, înregistrată după o perioadă de doar 6 luni. În paralel, profesioniștii din imobiliare par conștienți de imaginea pe care o au în rândul clienților și își doresc să o îmbunătățească prin soluții concrete.
„Deși scorurile de încredere nu au înregistrat salturi spectaculoase față de finalul anului trecut, creșterile constante și asumarea responsabilității de către profesioniștii din domeniu indică o direcție pozitivă. Încrederea este una dintre cele mai importante monede de schimb pe piața imobiliară. Prin acest studiu recurent ne dorim să oferim profesioniștilor un barometru real al percepției publice și să susținem eforturile lor de a construi o relație mai solidă și transparentă cu potențialii clienți”, a declarat Monica Dudău, Head of Marketing Real Estate Europe OLX Group (Storia și OLX Imobiliare).
Citește comunicatul integral la adresa: https://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=21050