În primele şase luni din anul fiscal în curs, vânzările Egis pe piaţa românească au urcat cu 6%, de la 7,5 milioane de euro la 7,95 milioane de euro, potrivit raportului financiar al grupului.
Vânzările în Europa Centrală şi de Est, excluzând piaţa de origine Ungaria, au coborât cu 2% în trimestrul al doilea, de la 33,9 milioane de euro la 33,12 milioane de euro. Pentru primele şase luni ale anului fiscal, vânzările din regiune au avansat cu 3%, de la 64,1 milioane de euro la 65,9 milioane de euro.
Grupul a avut vânzări de 31,6 miliarde de forinţi (119,5 milioane de euro) în trimestrul al doilea, comparativ cu 28,7 miliarde de forinţi în perioada similară a anului trecut. La şase luni, vânzările au urcat de la 56,1 miliarde de forinţi în anul fiscal 2010 la 63,5 miliarde de forinţi (240,2 milioane de euro) în octombrie-martie anul fiscal 2011.
Profitul net a scăzut la trimestru de la 4,7 miliarde de forinţi la 4,5 miliarde de forinţi (17 milioane de euro), dar a crescut în primele şase luni ale anului fiscal de la 8,8 miliarde de forinţi la 9,2 miliarde de forinţi (34,8 milioane de euro).
În România, rezultatele Egis sunt incluse în cele ale companiei franceze Servier.
Servier a obţinut în primele trei luni din acest an vânzări de 119,7 milioane de lei, clasându-se pe locul al şaselea în topul companiilor farmaceutice care activează pe piaţa locală (484 milioane de lei în ultimele 12 luni, cotă 5%).