RetuRO le oferă sprijin operatorilor HoReCa în implementarea Sistemului Garanţie-Returnare

RetuRO le oferă sprijin operatorilor HoReCa în implementarea Sistemului Garanţie-Returnare

În calitate de administrator al Sistemului Garanţie-Returnare, unul dintre obiectivele RetuRO este de a îmbunătăţi permanent funcţionarea sistemului. Avem întâlniri recurente şi colaborăm îndeaproape cu toate părţile implicate pentru a identifica dificultăţile care apar în această etapă de început şi pentru a optimiza aspectele semnalate atât de către operatorii economici, cât şi de către consumatori.

În preocuparea noastră de a fi alături de toţi partenerii noştri şi de a-i susţine cât mai bine în eforturile lor de a adopta Sistemul de Garanţie-Returnare, am început un dialog cu operatorii din domeniul HoReCa pentru a aborda întrebările şi provocările specifice pe care aceştia le au în implementarea SGR.

În urma feedback-ului şi a dialogului deschis cu reprezentanţii industriei HoReCa, am identificat o serie de instrumente pe care le vom operaţionaliza în perioada imediat următoare pentru a le asigura operatorilor care activează în domeniu o experienţă cât mai uşoară de integrare a SGR în activitatea lor. Printre acestea, amintim:

 

 

Comunicat furnizat si asumat de LION COMMUNICATION SERVICES

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19362

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici