Sezamo mizează pe artizanal și inovație: vânzările de înghețată au crescut cu 105% în iunie 2025
Creșterea vânzărilor este mai mare decât media obișnuită a perioadei, raportat la datele Sezamo pentru anii precedenți.
Categoria de înghețată de la Sezamo include în prezent 275 de produse, cu un mix echilibrat între branduri internaționale consacrate și producători artizanali locali.
Trend alert: artizanalul local urcă în preferințe
Pentru Sezamo, vara 2025 înseamnă și un pariu tot mai ferm pe producători locali. După ce branduri ca ViceCream, Friddi, Palmiye, Rawmantic (raw vegan) și Loreluna (vegan) s-au impus în coșul clienților, urmează listarea Albush Ice Cream by Mara Mura – un concept boutique care aduce un twist creativ înghețatei artizanale românești.
Citește comunicatul integral la adresa: https://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=21052