Veranda Mall îşi extinde portofoliul de magazine cu peste 15 branduri noi

Investiţii de 600.000 euro şi 60 de locuri de muncă nou create

Veranda Mall încheie anul 2021 cu peste 15 branduri noi în portofoliul de magazine. Cu investiţii totale de peste 600.000 euro, această diversificare creează peste 60 de noi locuri de muncă şi aduce vizitatorilor mai multe opţiuni de shopping şi de petrecere a timpului liber.

Veranda Mall aduce în portofoliul său noi branduri apreciate şi aşteptate de clienţi. Nouă dintre magazine şi-au deschis deja uşile în cursul acestui an, iar alte opt branduri urmează să deschidă noile locaţii în 2022. Valoarea investiţiilor totale depăşeşte 600.000 euro, iar noile magazine vor crea peste 60 de locuri de muncă.

Strategia mallului de diversificare a mixului de chiriaşi se axează pe segmentele Sport, Health & Beauty, Entertainment şi Fashion, pentru a pune la dispoziţia comunităţii toate produsele şi serviciile de care aceştia au nevoie.

“Veranda este un mall de proximitate care încearcă să răspundă nevoilor comunităţii din care face parte. De aceea, prin mixul de chiriaşi pe care îl avem încercăm să satisfacem o mare plajă a acestor nevoi: de la partea de divertisment până la servicii poştale sau administrative, restaurante, magazine de fashion sau hypermarket”, a declarat Maria Crăciun, Center Manager Veranda Mall.

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de VERANDA MALL

Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15666

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici