Adrian Sârbu - premiul special de excelenţă IAA-20 de ani, categoria media

Adrian Sârbu a primit premiul special de excelenţă IAA-20 de ani, la cea de-a VI-a ediţie a Premiilor de excelenţă decernate de International Advertising Association, care a avut loc marţi seară, la Ateneul Român.

1184 afișări
Imaginea articolului Adrian Sârbu - premiul special de excelenţă IAA-20 de ani, categoria media

Adrian Sârbu

Premiul i-a fost acordat "pentru vizionarismul şi leadership-ul cu care a construit cel mai complet şi mai profesionist trust de media din România, pentru voinţa de a fi mereu un inovator, pentru sutele de profesionişti pe care i-a format şi inspirat în cei peste 20 de ani".

"E cool să fii tânăr până la moarte. Apreciez că-mi acordaţi acest premiu pentru următorii 20 de ani de activitate. O să încerc să nu vă dezamăgesc. Este ceva ce ne uneşte, un slogan, se numeşte «Gândeşte liber». Aş vrea să vă mulţumesc tuturor celor care, în ultimii 25 de ani, aţi investit viaţă, creativitate, energie în industria comunicării", a spus Adrian Sârbu, la primirea premiului de excelenţă.

La gala Premiilor de excelenţă decernate de International Advertising Association (IAA), cei mai buni reprezentanţi ai tuturor companiilor membre IAA - clienţi, agenţii şi mass media - primesc recunoaşterea industriei pentru performanţele deosebite realizate în anul precedent.

Membrii Comitetului Executiv Global al IAA Worldwide, în frunte cu Faris Abouhamad, Chairman and World President, au fost prezenţi la ceremonie şi s-au numărat printre personalităţile care au decernat trofeele galei.

La gala de marţi seară, premiul special de excelenţă IAA-20 de ani la categoria clienţi a fost acordat lui Hans Dewaele şi echipei de directori de marketing P&G, iar premiul special de excelenţă IAA-20 de ani la categoria agenţii i-a revenit lui Adrian Boţan (McCann Erickson România).

IAA este organizaţie tripartită, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass-media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.

În România, IAA reuneşte peste 170 companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul marketingului si comunicării.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici