Aproape 2,5 milioane de români au vizitat saloanele de la "Spitalul de demenţă", joi, la Pro TV

Serialul de comedie "Spitalul de demenţă" s-a instalat confortabil în topul audienţelor, încă de la primul episod, difuzat joi seară, înregistrând cifre de audienţă impresionante - aproape 2,5 milioane de români au urmărit serialul în minutul de aur, de la 21.45, informează Pro TV.

378 afișări
Imaginea articolului Aproape 2,5 milioane de români au vizitat saloanele de la "Spitalul de demenţă", joi, la Pro TV

Aproape 2,5 milioane de români au vizitat saloanele de la "Spitalul de demenţă", joi, la Pro TV

Serialul a fost, joi seară, lider de audienţă pe toate targeturile. Pe publicul comercial din mediul urban "Spitalul de demenţă" a înregistrat 13,1 puncte de rating şi 28,2% cotă de piaţă.

Audienţa medie înregistrată de "Spitalul de demenţă" la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 - 49 de ani, a fost de 10,7 puncte de rating şi 23,1% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea, cu 6,9 puncte de rating şi 14,9% cota de piaţă.

Clasamentul rămâne neschimbat şi la nivelul întregului public din mediul urban, când Pro TV se instalează pe poziţia fruntaşă, cu 9,7 puncte de rating şi 19,2% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 înregistrează doar 5,8 puncte de rating şi 11,6% cotă de piaţă.

Cifre la fel de impresionate a înregistrat serialul şi la nivelul întregului public din România, când audienţa medie atinsă de Pro TV a fost de 10,3 puncte de rating şi 19,6% cotă de piaţă, serialul fiind urmărit în medie de aproape 2 milioane de telespectatori pe tot parcursul difuzării lui. Antena 2 s-a clasat la nivelul acestui public abia pe locul al treilea, cu 5,3 puncte de rating şi 10,5% cota de piaţă.

Joia perfectă arată exact ca aceea din 4 octombrie, când întreaga seară a fost adjudecată de Pro TV, cu cele două seriale de comedie "Las Fierbinţi" şi "Spitalul de demenţă", dar şi cu meciul Steaua - Copenhaga. Programele Pro TV au învins la "golaveraj" audienţele, surclasând la distanţă mare programele concurente.

Cel de-al treilea episod al serialului "Las Fierbinţi" difuzat de Pro TV joi, între 22.26 - 21.26, a obţinut audienţe aproape duble faţă de Antena 1. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 - 49 de ani, Pro TV a înregistrat 10,4 puncte de rating şi 24,8% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a înregistrat 5,5 puncte de rating şi 13,1% cota de piaţă. Serialul s-a plasat pe poziţia fruntaşă şi la nivelul întregului public din mediul urban, cu 9,1 puncte de rating şi 19,1% cota de piaţă, urmat la distanţă mare de Antena 1, cu 4,6 puncte de rating şi 9,6% cota de piaţă.

Vârful de audienţă a fost atins la 21,13, când peste 2,2 milioane de telespectatori din întreaga ţară au urmărit serialul "Las Fierbinţi".

Meciul Steaua - Copenhaga din Europa League, difuzat între 22.05 - 23.57, de Pro TV, a adunat în faţa micilor ecrane, în minutul de aur de la 22.52, aproape 3 milioane de telespectatori. Pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, meciul a înregistrat o audienţă medie de 14,1 puncte de rating şi 34,2% cota de piaţă, de peste 3 ori mai mult decât a obţinut Antena 1 - 3,9 puncte de rating şi 9,4% cota de piaţă.

Audienţele înregistrate de Pro TV pe durata meciului pe publicul din mediul urban sunt de patru ori mai mari faţă de cele obţinute de Antena 1. Aşa se face că Pro TV s-a clasat pe primul loc, cu 12,9 puncte de rating şi 30,6% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a înregistrat doar 3,3 puncte de rating şi 7,9% cota de piaţă. 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici