Audienţe record la a doua ediţie "Românii au talent" - Mediafax

Audienţe record la a doua ediţie "Românii au talent"

Cifrele de audienţă înregistrate vineri, în timpul difuzării celei de-a doua ediţii a emisiunii "Românii au talent", au plasat show-ul de la Pro TV în topul emisiunilor de divertisment cu cea mai mare cotă de piaţă din 2002 până în prezent, informează televiziunea.

237 afişări

Imaginea articolului Audienţe record la a doua ediţie "Românii au talent"

Audienţe record la a doua ediţie "Românii au talent"

Pro TV a reuşit vineri seară performanţa de a-şi depăşipropriile recorduri. Chiar dacă debutul emisiunii "Româniiau talent" a fost unul exploziv, cu audienţespectaculoase, ediţia a doua a show-ului de la Pro TV,difuzată vineri între orele 20.29 - 22.22, a fost urmarită de unnumăr şi mai mare de telespectatori, conform Pro TV.

Concursul "Românii au talent", prezentat de Smiley şi PavelBartoş şi jurizat de Andra, Andi Moisescu şi Mihai Petre, afost urmărit de peste 4 milioane şi jumătate de telespectatori dinîntreaga ţară în minutul de aur înregistrat la ora 21.06.Pe întreg publicul comercial - din mediul urban cu vârste cuprinseîntre 18 şi 49 de ani -, audienţa înregistrată în minutul de aur dela 22.04 a fost de 24 puncte de rating şi o cotă de piaţă de59,8%.

 

Show-ul de la Pro TV a fost vineri seară lider absolut deaudienţă pe toate targeturile. Fie că este vorba de întreg publiculdin mediul urban, de publicul comercial sau de întreg publicul dinRomânia, emisiunea "Românii au talent" a dominat toate topurile.Astfel, audienţa medie înregistrată de show-ul de la Pro TV a fostpe publicul comercial de 19,4 puncte de rating şi o cotă de piaţăde 50,7%, la distanţă mare de Antena 1 care a avut o audienţă deşase ori mai mică, cu 3,1 puncte de rating şi 8,1% cotă depiaţă.

Cota de piaţă de 50,7% înregistrată de Pro TV pe publiculcomercial este cel mai mare procent înregistrat de vreo emisiune dedivertisment din 2002. Practic, jumătate din publicul ţintă Pro TVcare avea televizorul deschis, se uita în acel moment la emisiunea"Românii au talent".

Clasamentul rămâne neschimbat şi la nivelul întregului publicdin mediul urban, în cazul căruia pe poziţia fruntaşă se afla ProTV cu o audienţă medie de 19,5 puncte de rating şi 38,9% cota depiaţă, în timp ce Antena 1 a înregistrat doar 4 puncte de rating şi7,9% cotă de piaţă.

Ca şi în săptămâna precedentă, emisiunea "Românii au talent" afost lider de piaţă şi a doua zi când a fost difuzată în reluare(17.03 - 18.59), în minutul de maximă audienţă fiind urmărită deaproape 2 milioane şi jumatate de telespectatori din întreagaRomânie. Pe publicul comercial, Pro TV se poziţiona pe locul 1 cu 7puncte de rating şi 23,3% cota de piaţă, urmat de postul Acasă,Antena 1 situându-se abia pe locul al treilea cu 1,9 puncte derating şi 6,4% cotă de piaţă. La nivelul publicului din mediulurban Pro TV a fost lider de audienţă cu 6,8 puncte de rating şi17,9% cotă de piaţă, iar Antena 1 s-a situat pe poziţia a patradupă TVR şi Acasă TV, cu doar 2,5 puncte de rating şi 6,7% cotă depiaţă.

Daca la prima ediţie au fost multe personaje care au stârnitadmiraţia juriului şi a publicului, nici concurenţii de la cea de-adoua ediţie a emisiunii "Românii au talent" nu s-au lasat maiprejos. Printre aceştia s-au remarcat: un barman extrem detalentat, un număr de dresaj unic ce a transformat-o peste noaptepe căţeluşa Vanda în vedetă naţională, un incredibil număr deacrobaţie, un recital de excepţie al fetelor Cristina şi Alina careau impresionat-o pe Andra până la lacrimi, o cântăreaţă din Cluj cea îmbinat într-un mod absolut surprinzător rockul cu opera sau unavocat ce a lasat pledoariile deoparte pentru a-şi pune în valoarecalităţile de cântăreţ de operă şi care a lăcrimat de emoţie laauzul aplauzelor prelungi ale sălii.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
EMISIUNE ,
PRO TV ,

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.