Câştigătorii Webby Awards 2009

BBC, New York Times, The Guardian, The Economist şi Huffington Post au fost marii câştigători la ediţia de anul acesta a premiilor Webby, supranumite şi Oscarurile internetului, informează The Guardian, în ediţia online.

14 afișări
Imaginea articolului Câştigătorii Webby Awards 2009

Câştigătorii Webby Awards 2009

Publicaţia britanică The Guardian a câştigat trei premii Webby, www.Guardian.co.uk fiind desemnat "cel mai bun site de ziar" pentru a patra oară în ultimii cinci ani. În plus, The Guardian a mai luat premii pentru "cel mai bun podcast" şi a ocupat primul loc şi la categoria "religie şi spiritualitate", datorită unui blog din secţiunea "religie".

BBC a obţinut, la aceeaşi competiţie, premiul pentru "cel mai bun site de ştiri" şi s-a plasat pe primul loc şi la categoria "lifestyle", prin intermediul iniţiativei sale privind schimbările climatice - Bloom.

Şi The New York Times a obţinut două premii Webby, pentru "cel mai bun copywriting" şi "cele mai bune practici".

În cadrul competiţiei, cel mai bun blog politic a fost desemnat "Democracy in America" al The Economist, în timp ce Huffington Post a obţinut titlul "cel mai bun site politic".

Cel mai bun blog de business a fost desemnat "5 Blogs Before Lunch", Digg a luat trofeul pentru "cea mai bună reţea socială", în timp ce premiul pentru "cea mai bună comunitate online" a revenit site-ului de photo sharing al Yahoo, Flickr.

ESPN a luat principalul premiu al categoriei "sport", în timp ce NBC.com a obţinut un Webby pentru oferta sa tv online, la categoria "radiodifuziune".

Comedia HBO "Flight of the Conchords" a obţinut trofeul categoriei "televiziune", în timp ce The Onion a luat Webby-ul categoriei "divertisment".

Premiul pentru "cea mai bună utilizare a fotografiei" a revenit site-ului The Big Picture, coordonat de Boston Globe, ziar american care se află în prezent pe punctul de a fi închis.

Premiile Webby - numite şi Oscarurile internetului - sunt decernate de The International Academy of Digital Arts and Sciences, organizaţie care are 550 de membri, care sunt experţi în online, personalităţi din lumea afacerilor, vizionari şi creativi celebri.

Premiile Webby vor fi decernate în timpul unei ceremonii care va avea loc la New York, pe 8 iunie, la sfârşitul unei săptămâni de seminarii şi evenimente care formează "Internet Week".

Twitter a obţinut premiul pentru "inovaţia anului", în timp ce vedeta de televiziune americană Jimmy Fallon a fost desemnată "personalitatea anului", pentru blogul său şi pentru prezenţa pe Twitter.

Sarah Silverman a luat premiul pentru "cea mai bună actriţă", cu hitul YouTube "I'm Fucking Matt Damon", în timp ce fosta vedetă din serialul "Friends/ Prietenii tăi" Lisa Kudrow a obţinut premiul Webby pentru performanţă comică de excepţie ca star, co-scenarist şi coproducător al show-ului online "Web Therapy".

Totodată, în cadrul Webby People's Voice Awards, publicul a desemnat New York Times drept "cel mai bun site de ziar", BBC a fost ales şi aici cel mai bun site de ştiri. În opinia publicului, Alphaville, raportul zilnic online privind pieţele al Financial Times, este cel mai bun blog de afaceri, în timp ce Huffington Post a fost votat "cel mai bun blog politic".

National Public Radio din Statele Unite a obţinut premiul publicului pentru cel mai bun podcast şi premiul Webby şi pe cel al publicului la categoria "radio"

Pe de altă parte, Wired.com a obţinut cele mai multe voturi ale publicului, pentru "copywriting", "electronice pentru consum" - Gadget Lab - şi "Ştiinţă" - Wired Science -, în timp ce Digg a obţinut premiul publicului la secţiunea "cele mai bune practici".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici