Cel de-al treilea episod al serialului "Las Fierbinţi", lider de audienţă

Cel de-al treilea episod al serialului "Las Fierbinţi", difuzat joi seară, a fost lider de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban, informează Pro TV.

388 afișări
Imaginea articolului Cel de-al treilea episod al serialului "Las Fierbinţi", lider de audienţă

Cel de-al treilea episod al serialului "Las Fierbinţi", lider de audienţă

Aflate la necaz, suedezele lăsate baltă de autocar chiar în satul Fierbinţi şi-au găsit companie în telespectatorii Pro TV, care nu le-au scăpat din ochi pe toată durata episodului de aseară, difuzat de Pro TV între 20.32 şi 21.27. Pro TV a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban. Cel de-al treilea episod al serialului a ţinut în faţa televizorului în minutul de aur aproape 2.500.000 de români.

Pro TV a obţinut în medie 10,3 puncte de rating şi 21,9% cotă de piaţă, pe publicul comercial în timpul difuzării serialului românesc care a avut cel mai bun debut din ultimii zece ani. Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, cu doar 4,9 puncte de rating şi 10,3 procente din cota de piaţă.

Acasă, cu telenovela "Eva Luna", care se apropie de final, s-a situat pe locul al doilea, cu 5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 10,5%.

Nici pe publicul din mediul urban Pro TV nu a avut rival şi a obţinut, în medie, 7,7 puncte de rating şi 14,4% cotă de piaţă, fiind urmat de Acasă, care înregistra cu telenovela "Eva Luna", 5,5 puncte de rating şi 10,4 procente din cota de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată şi de această dată pe locul al treilea, înregistra 4,3 puncte de rating şi 8 procente din cota de piaţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici