Cel mai mare eveniment dedicat Internetului din Europa de Est, la Bucureşti: care sunt principalele subiecte?

Bucureştiul devine, din nou, capitala Internetului din Europa Centrală şi de Est. La ICEEfest, eveniment care va avea loc săptămâna viitoare în 12 şi 13 iunie, joi şi vineri, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, sunt aşteptaţi peste 2.000 de participanţi.

155 afișări
Imaginea articolului Cel mai mare eveniment dedicat Internetului din Europa de Est, la Bucureşti: care sunt principalele subiecte?

Cel mai mare eveniment dedicat Internetului din Europa de Est, la Bucureşti: care sunt principalele subiecte?

Pe lângă marile branduri şi companii care atrag publicul interesat de lumea Internetului, precum Facebook, Twitter, Google, Yahoo, Shazam, Skype sau Windows Mobile, temele abordate în festival acoperă mai multe domenii de interes din online şi marketing digital.

Iată care sunt cele mai importante dintre acestea, grupate pe zone de interes:

1. CREAŢIE ŞI VIRAL VIDEO

Cei care lucrează în agenţii de creaţie, PR dar şi de media sau pur şi simplu sunt pasionaţi de nebunia comunicării digitale nu vor rata ideile unor oameni şi agenţii care obţin premii internaţionale. 

ZOO – agenţia de creaţie din cadrul Google -, Sid LeeEffective Brands, DigitasLBi, Achtung!, Branderati, The Comms Lab sau Åkestam Holst sunt nume prezente la festivalurile majore din lume.

Acum si la ICEEfest. Câteva exemple de campanii spectaculoase realizate de cei care vin la ICEEfest, puteţi vedea aici [via Iqads].

În plus, cele mai mari hituri virale ale anului vor face subiectul show-ului din finalul festivalului, “Viral Movie Night”, unde Andi Moisescu şi invitaţii săi, comedianţii Mihai Bendeac, Mihai Bobonete şi Raul Gheba vor analiza, serios, umorul tip YouTube.

2. CONTENT

Cei care lucreaza în publishing şi în producţie de content online sunt invitaţi să vadă noi playeri precum UpComing ori Daily Secret, care încearcă noi modele de business. Dar nici veterani precum BBCForbes sau Der Spiegel nu sunt de ignorat, desigur.

O menţiune specială pentru sesiunea unde Katharina Borchert, CEO Der Spiegel Digital (nominalizata la titlul de “Young Global Leader” de the World Economic Forum) va avea o prezentare urmată de o dezbatere “de neratat” (la care va participa si noul CEO ProTVAleksandras Cesnavicius, în prima sa apariţie publică de la preluarea jobului din Romania).

3. PERFORMANCE şi eCOMMERCE

Oamenii implicaţi în e-commerce şi agenţii de performance marketing vor fi acolo la prezentările lui Lee Odden – autor al celebrei carti “Optimize!” – precum si la Performance Marketing Masterclass (alaturi de GoogleFacebook, TopRank si clienti importanti din piata).

Tot zona marketing digital bazat pe performanta va fi prezenta si in workshopul celor de la  Facebook sau in momentul lui Oren Hefetz de la Google. O menţiune şi pentru prezentarea Dynamo - o companie care combină PR-ul cu SEO writing şi generarea de vânzări.

4. PROGRAMMATIC TRADING

Cei care lucrează în agenţii de media, publishing, regii de publicitate sau sunt clienţi vor fi preocupaţi de subiectul anului, aşa cum este el semnalat şi de cunoscutul raport Media Fact Book 2014.

Automatizarea procesului de vânzare şi cumpărare a spaţiilor de publicitate online va fi un subiect cheie pe agenda ICEEfest. Playeri majori precum Xaxis, DataXu, AppNexus, Nugg.ad, LiveRail, MindShare, Cadreon şi alte companii globale vor aborda tema schimbării radicale a modul în care se vinde şi cumpără publicitatea online azi.

Pe lângă acestea nu vor lipsi însă nici momentele relaxate de stand-up comedy, gale de premiere, sesiuni dedicate start-up-urilor şi multe altele.

ICEEfest este organizat de ThinkDigital, în parteneriat cu Orange. Festivalul a ajuns anul acesta la cea de-a 3-a ediţie şi se va desfăşura la Grand Cinema & More din cadrul Băneasa Shopping City, în 12 şi 13 iunie.

Ultimele bilete disponibile se găsesc pe site-ul oficial al evenimentului: www.ICEEfest.com

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici