- Home
- Cultură-Media
- SOFIA, (09.02.2009, 16:04)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cele mai importante cuvinte din online, de vânzare
Nikola Raykov, un artist bulgar în vârstă de 27 de ani, a realizat lista "celor mai importante 1.000 de cuvinte de pe web", pe care le vinde advertiserilor pe un site, sub forma unui joc interactiv, pentru a strânge fondurile necesare realizării unui film, informează PRweb.com.
180 afișări
Un artist vinde cuvinte populare online
Nikola Raykov este scriitor, producător de film şi web designer. Pentru a aduna fondurile necesare realizării primului său film, "Enter", el vinde advertiserilor cuvinte populare în mediul online.
Artistul bulgar a realizat o listă care cuprinde "cele mai importante 1.000 cuvinte de pe web", pe care le vinde advertiserilor prin intermediul unui site inovativ - 1000wordsforsale.com -, lansat în urmă cu o săptămână.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
Conceptul proiectului porneşte de la premisa că, online, cele mai importante cuvinte sunt acelea pe care internauţii le caută cel mai des şi, în consecinţă, cele pentru care advertiserii ar trebui să fie dispuşi să plătească.
Site-ul prezintă aceste cuvinte într-o manieră interactivă, prin intermediul unor holograme 3D.
Preţul unui cuvânt este de 100 de dolari, urmând ca advertiserul posesor să fie asociat timp de zece ani acestui cuvânt pe site. Printre companiile bulgare care au achiziţionat deja cuvinte se numără cluburi de noapte, portaluri imobiliare şi producători de echipamente industriale.
Nikola Raykov este un autor publicat de nuvele, care a regizat până în prezent câteva reclame, dar şi o serie de documentare.
Scenariul său premiat se numeşte "Enter" şi spune povestea unui tânăr care se trezeşte într-un labirint, suferind de amnezie, şi este nevoit să găsească calea către ieşire jucând după regulile unei lumi răsturnate.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe