Cele trei canale de filme ale Realitatea - Caţavencu încep să emită pe 19 decembrie

Cele trei televiziuni de filme ale grupului de presă Realitatea - Caţavencu, denumite CineStar, ActionStar şi ComedyStar, vor începe emisia pe 19 decembrie, la ora 18:00, pe platforma Romtelecom, Dolce.

375 afișări
Imaginea articolului Cele trei canale de filme ale Realitatea - Caţavencu încep să emită pe 19 decembrie

Cele trei canale de filme ale Realitatea - Caţavencu încep să emită pe 19 decembrie (Imagine: Mediafax Foto)

Cele trei canale TV de film premium sunt reunite sub denumirea CineStar.

"Cel mai nou produs al Grupului Realitatea-Caţavencu aduce pe ecranele telespectatorilor români mari succese de casă ale cinematografiei mondiale, precum şi filme premiate la cele mai mari festivaluri. Multe dintre producţiile difuzate vor fi premiere pe piaţa de televiziune din România", se arată în comunicat.

Canalul-lider CineStar, care dă şi numele întregului pachet de trei posturi, va prezenta producţii din toate genurile cinematografice. ActionStar şi ComedyStar vor fi dedicate difuzării filmelor de acţiune, respectiv a comediilor.

"CineStar aduce în casele telespectatorilor magia marilor filme. Pachetul CineStar înseamnă divertisment de calitate, cu avantajul major că oricare membru al familiei va găsi în orice moment, pe unul dintre cele trei canale, un film potrivit pentru starea lui de spirit. În plus, filmele nu vor fi întrerupte de publicitate", spune Bogdan Chiriţoiu, project manager-ul CineStar.

Printre titlurile care apar în grilele de programe ale celor trei televiziuni, din prima lună de emisie, se numără "Piraţii din Caraibe/ Pirates of the Caribbean", "Semne/ Signs", "21 de grame/ 21 grams", "Julia/ Being Julia", "Chior să fii, noroc să ai/ Mr. Magoo", "Comedie de groază 4/ Scary Movie 4", "Sărutul dragonului/ Kiss of The Dragon" şi "Air Force One".

Cele trei canale de filme ale Realitatea - Caţavencu au primit, joi, autorizarea Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru începerea emisiei.

Posturile vor fi disponibile abonaţilor la platforma DTH Dolce, a Romtelecom, care în prezent are circa 550.000 de abonaţi.

CNA a acordat, în 25 septembrie, licenţe audiovizuale prin satelit pentru trei televiziuni pay tv, axate pe filme - Realitatea Comedy Film, Realitatea Action Film şi Realitatea Premier -, pe care reprezentanţii trustului Realitatea Media au anunţat că le vor lansa în decembrie, cu o investiţie de 6 milioane de euro.

Pe 2 noiembrie, Realitatea Media a solicitat Consiliului schimbarea denumirii celor trei televiziuni, Realitatea Action Film, Realitatea Comedy Film şi Realitatea Premier devenind ActionStar, ComedyStar şi, respectiv, CineStar.

Reprezentanţii CNA au spus la momentul respectiv că Realitatea Media vrea să schimbe denumirea posturilor TV din cauza unor probleme întâmpinate la OSIM (Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci), când au vrut să le înregistreze ca mărci. Membrii CNA au aprobat schimbarea denumirii celor trei televiziuni.

Proiectele celor trei televiziuni au fost prezentate în şedinţa din 25 septembrie a CNA de Bogdan Chiriţoiu, project manager pentru lansarea de canale la Realitatea Media, Alin Petran - proiectare şi dezvoltare de proiect şi Dan Lăzărescu - pe partea juridică.

Potrivit lui Bogdan Chiriţoiu, cele trei canale de film vor opera în sistem pay TV (contra cost) şi nu vor difuza publicitate. "Vom avea 18 ore de program la start şi tindem spre o grilă completă de 24 de ore din 24. Vor fi nişte canale în totalitate de o calitate foarte bună, în privinţa programelor achiziţionate. Cred că vor fi la nivelul HBO, dar cu mica diferenţă că încercăm să aducem un plus de prospeţime în programe (...) Spre deosebire de celelalte canale pay tv din România, (acestea, n.r.) sunt canale româneşti, vor fi sub brandul Realitatea", a declarat, la momentul respectiv, Chiriţoiu. El a precizat că toate cele trei posturi vor difuza producţii audiovizuale ale altor producători, într-o proporţie de 100%, dintre care circa 30% vor fi producţii europene.

Potrivit lui Alin Petran, Realitatea Media nu s-a asociat cu nimeni în aceste trei proiecte.

"Cifra din proiect este în jur de două milioane de euro, incluzând achiziţia de programe, pentru fiecare dintre ele", a spus Bogdan Chiriţoiu, precizând că cele trei posturi vor fi constituite într-un pachet de canale, distribuite împreună.

Pe de altă parte, potrivit lui Chiriţoiu, lansarea celor trei canale de filme reprezintă "primul pas" pe care grupul Realitatea-Caţavencu îl face în direcţia lansării de noi canale. "Intenţia noastră este să continuăm dezvoltarea de canale în portofoliul Realitatea Caţavencu, mai ales ne-ar interesa pe viitor să dezvoltăm şi fereastra de HD. Următoarele canale probabil vor fi în High Definition ori o versiune a acestor canale în HD sau altele", a mai spus atunci Bogdan Chiriţoiu.

Înfiinţarea celor trei televiziuni vine după ce, la începutul lunii martie, SC Realitatea Media SA Bucureşti a depus la CNA solicitări de licenţe audiovizuale prin satelit pentru: Realitatea Film Univers, Realitatea Adult Time, Realitatea Action Film, Realitatea Comedy Film (televiziuni de filme), Realitatea Sport Derby şi Realitatea Sport Fan (posturi cu profil sportiv) şi Promo TV (canal care se va ocupa cu promovarea programelor celorlalte posturi deţinute de trustul Realitatea Media).

În data de 22 aprilie, CNA a decis amânarea acordării licenţelor audiovizuale prin satelit pentru televiziunile de nişă Realitatea Film Univers şi Promo TV, cerând reprezentanţilor grupului o strategie de program detaliată. Membrii CNA au amânat acordarea licenţei audiovizuale pentru cele două posturi, întrucât strategia de program prezentată de reprezentanţii Realitatea Media - Gabriel Faflei, Project Manager Promo TV, şi Bogdan Chiriţoiu, responsabil de proiect Realitatea Film Univers - nu i-a convins.

Grupul Realitatea-Caţavencu are operaţiuni în televiziune, radio, publishing şi new media. Portofoliul grupului cuprinde televiziunile Realitatea TV, Realitatea Internaţional, The Money Channel, Romantica TV şi Telesport. Totodată, trustul are în portofoliu şi radiourile Realitatea FM, Radio Guerrilla şi Gold FM, dar şi publicaţiile Academia Caţavencu şi Cotidianul.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici