Comunicarea offline îi face pe oameni mai fericiţi decât cea pe Facebook

Timpul petrecut cu familia şi persoanele dragi constituie cea mai importantă sursă de fericire pentru majoritatea oamenilor, comunicarea offline devansând-o pe cea online, realizată prin intermediul unor platforme precum Facebook sau Twitter, conform unui studiu recent.

138 afișări
Imaginea articolului Comunicarea offline îi face pe oameni mai fericiţi decât cea pe Facebook

Comunicarea offline îi face pe oameni mai fericiţi decât cea pe Facebook (Imagine: Claudia Veja/Mediafax Foto)

Studiul, intitulat "Happiness Barometer", a fost efectuat în 16 ţări din întreaga lume, inclusiv România, şi are la bază sondajul Coca-Cola Happiness Index, care a intervievat între 500 şi 1.000 de persoane din fiecare ţară.

Circa 40% din totalul celor intervievaţi au declarat că momentele petrecute conversând cu persoanele apropiate sunt cele mai fericite clipe ale zilei, în timp ce 20% au specificat că cele mai fericite momente sunt cele ale meselor în familie.

Pe de altă parte, doar 5% au declarat că sunt mai fericiţi când comunică online, în timp ce 2% dintre respondenţi au specificat că primul SMS al zilei îi face bucuroşi.

Familia şi partenerii de viaţă sunt cea mai importantă sursă de fericire pentru circa 80% dintre cei intervievaţi, în timp ce pentru 15% prietenii sunt sursa primară de fericire.

"În pofida culturii noastre, care pune accentul pe celebritate, faima nu este în sine o sursă primară de fericire. Fericirea adevărată depinde de felul în care interacţionăm cu oamenii, mai ales dacă o facem cu dragoste şi bunăvoinţă", mai arată studiul.

Îmbrăţişările şi mâncarea sunt alte două surse de fericire, mai ales în Marea Britanie.

Studiul a fost efectuat în Franţa, Italia, Spania, Marea Britanie, Belgia, România, Turcia, Rusia, Africa de Sud, China, Filipine, Argentina, Brazilia, Mexic şi Statele Unite.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici