De ce folosesc angajaţii Facebook smartphone-uri şi tablete Android

Facebook îşi încurajează angajaţii să treacă de la iPhone şi iPad la smartphone-uri şi tablete Android, pentru a afla din proprie experienţă cum pot îmbunătăţi aplicaţiile companiei pentru cea mai răspândită platformă mobilă din lume, potrivit Forbes.

649 afișări
Imaginea articolului De ce folosesc angajaţii Facebook smartphone-uri şi tablete Android

De ce folosesc angajaţii Facebook smartphone-uri şi tablete Android (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Decizia celei mai mari reţele de socailizare subliniază una dintre principalele obstacole pentru sistemul de operare dezvoltat de Google. Majoritatea executivilor din Silicon Valley sunt utilizatori iOS, platforma Apple având în consecinţă prioritate la dezvoltarea de aplicaţii noi, inovatoare, sau la rezolvarea unor probleme existente.

Spre exemplu, cunoscuta aplicaţie foto Instagram a fost disponibilă exclusiv utilizatorilor Apple timp de aproximativ doi ani, fiind lansată şi pentru Android abia în luna aprilie a acestui an.

Android şi iOS îşi împart 85% din piaţa smartphone-urilor la nivel mondial, potrivit datelor companiilor de cercetare.

În trimestrul al treilea al acestui an, dispozitivele Android au înregistrat vânzări de 104,8 milioane de unităţi, reprezentând 68,1% din piaţă, faţă de 46,9% în perioada corespunzătoare a anului trecut. Totodată, iPhone-ul s-a vândut în 26 milioane de exemplare, cu o cotă de 16,9%, cu puţin timp înainte de lansarea iPhone 5, care potrivit analiştilor va susţine vânzările Apple în trimestrul al patrulea.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici