Directorul de la Antena 3 îi propune lui Boc să vină zilnic la emisiunea lui Firea

Sorin Oancea, directorul general al postului Antena 3, a declarat, pentru MEDIAFAX, că răspunde acuzaţiilor de cenzură invocate de Emil Boc printr-o "ofertă", aceea ca premierul să vină săptămânal la emisiunea "Ştirea zilei", realizată de Gabriela Vrânceanu Firea, pentru a prezenta "starea naţiunii".

55 afișări
Imaginea articolului Directorul de la Antena 3 îi propune lui Boc să vină zilnic la emisiunea lui Firea

Directorul de la Antena 3 îi propune lui Boc să vină zilnic la emisiunea lui Firea

Premierul Emil Boc a susţinut, miercuri, că Antena 3 şi Realitatea TV "dezinformează" şi că, de aceea, Antena a fost amendată de CNA şi că, probabil, şi celălalt post "urmează", în timpul acestei declaraţii el luând la un moment dat microfonul din mâna reporterului Realităţii TV.

În replică, Sorin Oancea, directorul general al postului Antena 3, a spus că îi face public oferta premierului Boc de a se exprima săptămânal la Antena 3, în emisiunea "Ştirea zilei", realizată şi prezentată de Gabriela Vrânceanu Firea.

Emisiunea este difuzată de luni până vineri, între orele 20.00 şi 21.00, la Antena 3.

"În privinţa acuzaţiilor de cenzură, eu îi răspund domnului Emil Boc cu o ofertă. Dacă TVR nu a vrut să-i dea o emisiune săptămânală, noi îl aşteptăm zilnic la emisiunea Gabrielei Firea de la 20.00 la 21.00, să ne spună starea naţiunii", a declarat pentru MEDIAFAX Sorin Oancea.

El a spus că în acest an Antena 3 nu a primit nicio amendă de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru dezinformare privind activitatea Guvernului, aşa cum a afirmat Emil Boc.

"Este posibil să urmeze vreo amendă. Ce poate face CNA decât să dea amenzi la solicitarea domnului Emil Boc?", a spus Sorin Oancea.

Oancea a mai afirmat că, de la începutul anului 2010, Antena 3 a primit două amenzi de la CNA - una în 23 februarie, în cuantum de 5.000 de lei, şi alta, în 16 martie, în cuantum de 10.000 de lei - niciuna dintre acestea neavând legătură cu Emil Boc sau cu Guvernul.

CNA a amendat, în 23 februarie, Antena 3 cu 5.000 de lei, pentru neacordarea unui drept la replică, în emisiunea "Sinteza Zilei", Ministerului Educaţiei Cercetării Tineretului şi Sportului (MECTS).

În ediţia din 17 februarie a emisiunii, Mihai Gâdea a vorbit despre subiectul rentelor viagere ale sportivilor şi de răspunsul dat de ministrul Educaţiei, Daniel Funeriu, precizând că a primit din partea ministerului un drept la replică şi promiţând că îl va discuta cu invitaţii săi, lucru care nu s-a întâmplat până la sfârşitul programului.

CNA a monitorizat atunci emisiunea ca urmare a două sesizări primite din partea Partidului Democrat Liberal, respectiv a MECTS.

Pe de altă parte, CNA a decis, în 16 martie, să amendeze Antena 3, cu 10.000 lei, pentru emisiunea "La ordinea zilei", în care C.V. Tudor a spus că preşedintele Băsescu este grav bolnav, fără ca moderatorii să intervină pentru a asigura informarea corectă a publicului.

Aflat la Senat, miercuri, premierul Emil Boc a fost întrebat dacă, în condiţiile în care partidul de guvernare solicită modificarea legii, astfel încât numirea conducerii Televiziunii şi Radiolului Public să nu mai fie făcută pe baze politice, îşi menţine solicitarea către SRTV de a avea un spaţiu săptămânal la dispoziţie în care să prezinte măsurile Guvernului.

Întrebarea a fost pusă de jurnalişti în contextul în care Alexandru Sassu, preşedintele-director general al SRTv, a declarat, pe 30 martie, în plenul Parlamentului, că Televiziunea Publică nu va fi una depolitizată, atât timp cât premierul Emil Boc îi cere o emisiune săptămânală, la TVR, arătând totodată documentul primului-ministru.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici