Discovery ar putea prelua 20% din grupul Eurosport

Discovery Communications, care deţine mai multe canale de documentare la nivel internaţional, între care şi Discovery Channel, ar putea prelua 20% din grupul Eurosport, deţinut de compania media franceză TF1, pentru o sumă de 170 de milioane de euro, informează broadbandtvnews.com.

212 afișări
Imaginea articolului Discovery ar putea prelua 20% din grupul Eurosport

Discovery ar putea prelua 20% din grupul Eurosport

Discovery Communications ar putea prelua în cele din urmă controlul total asupra grupului Eurosport, conform propunerii făcute de Nonce Paolini, CEO al grupului media francez TF1, mai scrie broadbandtvnews.com.

Board-ul de conducere al reţelei comerciale de televiziune franceze a fost de acord ca Paolini să finalizeze negocierile cu compania Discovery. Propunerea vizează ca Discovery să preia 20% din acţiunile grupului Eurosport, care include Eurosport International şi Eurosport France, pentru 170 de milioane de euro.

Totodată, în cadrul acestei negocieri, Discovery are posibilitatea să îşi crească participaţia în cadrul grupului Eurosport până la 51% într-un interval de doi ani. Dacă Discovery îşi va exercita această opţiune, TF1 ar putea negocia şi vânzarea restului de 49% din acţiuni, fapt care ar putea conduce la un control total al Discovery asupra Eurosport.

De asemenea, Discovery ar urma să devină acţionar şi în televiziunile de documentare TV Breizh, Ushuaia TV şi Stylia, deţinute de TF1. Iniţial, Discovery ar urma să preia 20% din aceste canale pentru 14 milioane de euro, însă îşi va putea creşte participaţia la aceste televiziuni până la 49%.

Pe 13 noiembrie 2012, grupul TF1 şi Discovery Communications au anunţat că poartă negocieri pentru a realiza o alianţă strategică, menită să "creeze valoare" pentru ambele companii, în trei domenii-cheie: creşterea veniturilor Eurosport, sporirea ofertelor "pay TV" ale ambelor companii (canalele cu plată, n.r.), dezvoltarea unei relaţii avantajoase în privinţa producţiei de conţinut.

Discovery Communications este una dintre cele mai importante companii din lume în domeniul programelor documentare, având peset 1,8 miliarde de abonaţi în 217 ţări şi teritorii. În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, Discovery distribuie 14 branduri, traduse în 27 de limbi şi care ajung la 244 milioane abonaţi din 118 ţări. În România, Discovery Networks distribuie în prezent Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Animal Planet HD, Discovery World, Discovery Science, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery.

Grupul Eurosport, cea mai importantă platformă multimedia de sport din Europa, s-a lansat în 1989 şi este deţinut de grupul media francez TF1. În prezent, Eurosport ajunge în 130 de milioane de case din Europa. În limba română, postul Eurosport s-a lansat în 1997. În ianuarie 2005, s-a lansat Eurosport 2, iar în mai 2008 a debutat Eurosport în High Definition.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici