- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (14.10.2015, 14:59)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Diva încurajează femeile să meargă pe ritmul lor, precum Anca Surdu, Ellie White şi Cristina Bâtlan - FOTO
Televiziunea Diva mizează în această toamnă pe serialele "Soţia perfectă", "Hawaii 5.0" şi "Pompierii din Chicago" şi încurajează femeile "să meargă pe ritmul lor", inspirate de campioana mondială la gimnastică aerobică Anca Surdu, cântăreaţa Ellie White şi femeia de afaceri Cristina Bâtlan.
536 afișări
Diva încurajează femeile să meargă pe ritmul lor, precum Anca Surdu, Ellie White şi Cristina Bâtlan
Televiziunea de lifestyle dedicată femeilor Diva, deţinută de compania americană NBCUniversal, a anunţat, miercuri, o colaborare cu trei românce: campioana mondială la gimnastică aerobică Anca Surdu, femeia de afaceri Cristina Bâtlan, proprietara brandului de pantofi Musette, şi cântăreaţa Ellie White.
Această colaborare face parte din campania de toamnă a televiziunii Diva, intitulată "Mergi pe ritmul tău", care a fost prezentată, într-un eveniment organizat la Bucureşti, care a avut-o ca gazdă pe actriţa Monica Davidescu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Problema României e că votantul s-a înstrăinat de putere. Democrația înseamnă că toți din țară au puterea și o exercită
-
883 de permise de conducere au reţinut poliţiştii de 1 Mai
-
Sfaturi de la ANPC pentru vopsirea ouălor: Nu folosiţi vopsea tipografică sau pentru textile
-
Primul vot din viaţă. Ministerul Educaţiei: Pe 9 iunie, peste 1,1 milioane de tineri vor avea prima lor experienţă de vot
Astfel, toamna aceasta, telespectatorii Diva le vor putea urmări pe cele mai cunoscute personaje feminine din seriale celebre mergând pe ritmul lor. O vor vedea pe Alicia Florrick luând decizii neaşteptate în sezonul al şaptelea din "Soţia perfectă", pe Kono Kalakaua luptând împotriva răufăcătorilor din "Hawaii 5.0" şi pe Gabriela Dawson salvând vieţi în noile episoade din serialul "Pompierii din Chicago", sezonul al doilea.
Totodată, toamna aceasta, televiziunea Diva îşi încurajează publicul - prin noua campanie de brand on şi off-screen care are în centrul atenţiei femeile puternice - să păşească înainte, cu încredere şi să îşi urmeze propriul drum. Acesta este motivul pentru care televiziunea colaborează cu trei femei care au succes în domenii diferite, muzică, sport şi afaceri.
Ellie White, Anca Surdu şi Cristina Bâtlan îşi împărtăşesc poveştile de viaţă în videoclipuri care sunt difuzate începând de miercuri la televiziunea Diva. Prin intermediul acestor clipuri, acestea dezvăluie publicului Diva felul în care - uneori împotriva tuturor piedicilor - au reuşit să îşi găsească propriul ritm şi să păşească în viaţă pe ritmul lor.
Poveştile acestor femei sunt reflectate şi în designul unor pantofi uriaşi pe care Ellie White, Anca Surdu şi Cristina Bâtlan i-au decorat, în colaborare cu designerul Andreea Buga. Aceste "statui" reprezentând pantofi au fost realizate exclusiv pentru Diva şi sunt expuse, începând de miercuri, în centrul comercial Băneasa, urmând să fie prezentate şi în alte mall-uri din Bucureşti şi din oraşele Timişoara, Cluj, Constanţa şi Iaşi.
Pe de altă parte, în octombrie şi noiembrie, Diva va difuza, în cadrul campaniei onair, clipuri video care au ca temă pantofii, de la tocuri înalte la cizme de cauciuc, de la flip-flops la încălţăminte sport, mizând pe o afirmaţie a celebrei actriţe Marilyn Monroe: "Give a girl the right shoes, and she can conquer the world/ Dă-i unei fete pantofii potriviţi şi va putea să cucerească lumea!".
Fanii Diva pot câştiga şi premii în săptămânile următoare, alegând pe Facebook, dintre poveştile spuse de Ellie White, Anca Surdu şi Cristina Bâtlan pe cea care li se potriveşte cel mai mult, încărcând un shoe selfie pe Facebook sau fotografiindu-se cu pantofii uriaşi expuşi şi încărcând fotografiile pe propriul cont de Instagram cu hashtag #diva_romania.
Universal Networks International, divizia globală de televiziuni a NBCUniversal, este una dintre cele mai mari companii de divertisment din lume. Portofoliul său include brandurile Universal Channel, Syfy, E! Entertainment Television, 13th Street, Diva, Studio Universal, Telemundo, The Style Network şi Golf Channel. Universal Networks International reprezintă şi televiziunea Movies 24 în Marea Britanie.
De asemenea, NBCUniversal News Group operează televiziunile CNBC şi NBC News la nivel internaţional.
Universal Networks International este parte a NBCUniversal, o divizie a Comcast Corporation.
Citește pe alephnews.ro: Datoria publică a României a atins 841 de miliarde lei în februarie 2024 și depășește 52,5% din PIB
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Cea mai tunată de la mare! A defilat de 1 Mai cu talia de viespe și posteriorul de 30.000 € 😲
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe